کد خبر ۴۷۷۹۲ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۸
فرمانده نیرو هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم :

ترامپ قرار است با دیوانه بازی اهداف امریکا را عملی کند/اگر دورتادور ایران را حصار بکشند تولید موشک ما قطع نمی شود/ صراحتا اعلام می کنم هیچ کشوری توان مقابله با ما را ندارد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان این که ملت آمریکا در اسارت پول و نفوذ صهیونیست ها هستند، تصریح کرد: ترامپ قرار است با دیوانه بازی سیاست های آمریکا را جلو ببرد ولی این را بدانند که این ترفند ها برای نظام جمهوری اسلامی دیگر جواب نمی دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از انقلاب نیوز سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه پاسداران در  کنگره شهدای دانشجویی استان قم، اظهار داشت: توفیقی پیدا شد که تا در این کنگره شرکت و در محضر خانواده شهدا باشم.

 

ولایی بودن و دشمن شناسی دو توصیه مهم شهدا است

وی ادامه داد:حتما یکی از توصیه های شهدا بعد از امر ولایی بودن امر دشمن شناسی است، موضوع برخورد با دشمن فقط عرصه نظامی نیست بلکه در تمامی عرصه ها باید طرف مقابل خود که همان دشمن درجه یک اسلام و نظام است را بشناسیم.

 

حاجی زاده با بیان این که باید همواره تاکتیک های دشمن را بشناسیم،ابراز داشت:  امروز در سه عرصه ، دشمن در حال فعالیت است، اول مسئله اقتصادی است که دشمن مجدانه در حال فعالیت است، دوم عرصه جو سازی های رسانه ای و سوم عرصه مبارزه با اقتدار کشور است.

 

وی افزود: این را باید در نظر گرفت که رنگ، لعاب و تاکتیک دشمن عوض می شود ولی از تلاش آنها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران کم نخواهد شد.

 

حاجی  زاده ادامه داد: در زمان بوش پدر و  بوش پسر سایه جنگ در منطقه ایجاد شد تا از این طریق بتوانند کشورهایی مثل افغانستان و عراق که از لحاظ قدرت نظامی در درجه پایینی بودند را بدوشند.

 

وی افزود: در دوره ای دیگر شخصی مثل اوباما بر سر کار می آید که با فنون و تاکتیک رسانه ای با پنبه سر می برید و اهداف شوم امریکا را از این طریق به نتیجه می رساند.

 

حاجی  زاده بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری دستی که اوباما به سمت ایران دراز کرد به ظاهر دوستانه بود اما دست چدنی بود که فقط به دنبال صرفه خود بودند.

 

وی بیان داشت: امروز هم باید یک فرد دیوانه ای مثل ترامپ با تاکتیک جدید و سیاستی جدید بر سر مسند می آمد، ترامپ مانند الواتی که دردوران قبل از انقلاب خود را به مستی زده بودند عمل می کند که این هم تاکتیک جدید آمریکا برای رسیدن به اهداف خود است.

 

ترامپ قرار است با دیوانه بازی اهداف امریکا را عملی کند

 

فرمانده نیرو هوافضای سپاه پاسداران با بیان این که ملت آمریکا در اسارت پول و نفوذ صهیونیست ها هستند، تصریح کرد: ترامپ قرار است با دیوانه بازی سیاست های آمریکا را جلو ببرد ولی این را بدانند که این ترفند ها برای نظام جمهوری اسلامی دیگر جواب نمی دهد.

 

وی ادامه داد: اقتصاد ما با کمک آمریکا تکان نمی خورد و مسئولین ما باید دشمن خود را خوب بشناسند و در مقابل توطئه ها خود را واکسینه کنند.

 

حاجی زاده خاطر نشان کرد: تاریخ نشان داده که دشمن شناسی مقام معظم رهبری زبانزد خاص و عام است و ما باید دست در دست ایشان با حفظ یکپارچگی و وحدت در مقابل دو دسته سازی دشمن مقابله کنیم.

 

به حول قوه الهی هیچ کشوری توان مقابله با ما را ندارد

 

وی با بیان این که انتظار مساعدت از طرف دشمن خطای بزرگی است،گفت: در بیرون از مملکت دستی نیست که ما را یاری کند، علاوه بر این به حول قوه الهی هیچ کشوری توان مقابله با ما را ندارد.

 

فرمانده نیرو هوافضای سپاه پاسداران اظهار داشت: در دوره مذاکرات صهیونیست ها نقش پلیس بد را بازی می کرد و آمریکا پلیس خوب و امروز آنها با برجام می خواهند نقش پلیس بد را بازی کنند و پلیس خوب اروپا با محوریت فرانسه  است که می خواهد وقت ملت ایران را  با بازی های سیاسی تلف کنند.

 

وی ادامه داد: آنها به دنبال تضعیف ملت و مسئولین ما هستند که نهایتا به نظام بدبین شوند.

 

اگر دورتادور ایران را حصار بکشند تولید موشک ما قطع نمی شود

 

حاجی زاده بیان داشت: همه چیز در درون کشور است که اتفاق می افتد ، مگر قدرت موشکی ما از کجا آمده است. اگر دور تا دور ایران حصار بکشند تولید موشک ما قطع نمی شود و ذره ای خدشه به آن وارد نمی شود.

 

وی افزود: ما گوشه ای از توان، استعداد، دانش و علم جوانان را استفاده کردیم و در موشک سازی خود کفا شدیم بقیه مسئولین نیز باید از این توان استفاده کنند تا کشور آباد شود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com