کد خبر ۴۷۸۹۶ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم:

در حوزه غذا و دارو مشکلات بسیاری وجود دارد

در استان قم و به خصوص در بخش شهری به دلیل وجود آلاینده‌ها فضای محدودی داریم ولی همه تلاش ما بر این است با وجود این ضوابط و حفظ چارچوب اصلی آن‌ها عملکرد مطلوبی در این عرصه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ سید محمد میلانی سه شنبه شب در همایش روز غذا و تجلیل از واحدها و صنایع تولیدکننده برتر، با اشاره به اینکه تولید کنندگان باید به تولید محصولات تامین کننده سلامت جامعه اهتمام داشته باشند، اظهار کرد: در حوزه غذا و دارو مشکلات بسیاری وجود دارد و همه تلاش ما بر این است که کمبودهای موجود در این عرصه را برطرف کرده و به وظایف خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه حدود دو هزار واحد تحت نظارت سازمان غذا و دارو هستند، عنوان کرد: بیش از هزار واحد زیر نظر سازمان غذا، 600 واحد زیر نظر بخش دارو، 380 واحد زیر نظر بخش مدیریت آزمایشگاه و 60 واحد نیز زیر نظر سازمان تجهیزات پزشکی هستند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم یکی از مشکلات این عرصه را ضوابط و قوانین خشک و محدود کننده آن دانست و مطرح کرد: در استان قم و به ویژه در بخش شهری به دلیل وجود آلاینده‌ها فضای محدودی داریم ولی همه تلاش ما بر این است با وجود این ضوابط و حفظ چارچوب اصلی آن‌ها عملکرد مطلوبی در این عرصه داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها مشکلات واحدهای تولیدی استان را برطرف کرده و در عرصه تضمین سلامت جامعه موفق عمل کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com