کد خبر ۴۷۹۳۴ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹
استاندار قم:

یک‌سوم مردم قم دچار بیمارهای مختلف هستند

استاندار قم گفت: حدود یک‌سوم همشهریان ما در شهر مقدس قم دارای بیماری‌های مختلفی هستند که یکی از راهکارهای آن تقویت فرهنگ ورزش عمومی است ، ورزش یک چارچوبی است که بر سلامت روح و جسم می‌افزاید. ورزش یک نوع اقتصاد مقاومتی است، چراکه در این موضوع سلامت جامعه بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید مهدی صادقی در دومین جلسه شورای ورزش همگانی استان که عصر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، درباره به‌کارگیری از ظرفیت‌های نیروی انتظامی در هیئت‌های ورزشی استان، اظهار داشت: بسترسازی استفاده از نیروی انسانی و ظرفیت‌های نیروی انتظامی در دستور کار هیئت‌های ورزشی قرار بگیرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه انتظار می‌رود مدیران حضور فعال در جلسات و رویدادهای ورزشی داشته باشند، گفت: ورزش یک چارچوبی است که بر سلامت روح و جسم می‌افزاید.

وی با ابراز نگرانی مبنی بر گزارشات بیماری‌ها در سطح استان، بیان کرد: حدود یک‌سوم همشهریان ما در شهر مقدس قم دارای بیماری‌های مختلفی هستند که یکی از راهکارهای آن تقویت فرهنگ ورزش عمومی است.

رئیس شورای همگانی ورزش استان تصریح کرد: ورزش یک نوع اقتصاد مقاومتی است، چراکه در این موضوع سلامت جامعه بیشتر می‌شود و هزینه‌های درمان کاهش می‌یابد.

استاندار قم با اشاره به اینکه تقویت ورزش همگانی در سطح استان تعامل و همگرایی بیشتری را می‌طلبد، عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف باید مردم را به‌سوی ورزش همگانی و عمومی تشویق کنند.

وی گفت: اگر فعالیتی در جامعه بدون مطالعه انجام بگیرد، اثر وضعی نامتعادلی روی جامعه خواهد داشت، لذا به همه دوستان توصیه می‌کنم وظایف خود را با تحقیقات بیشتری انجام دهند.

صادقی بیان کرد: هرچقدر ورزش را در جامعه گسترش دهیم شاهد اثرات روحی،جسمی و روانی آن در جامعه خواهیم بود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com