کد خبر ۴۷۹۴۰ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
مدیر کل امور اجتماعی استانداری قم:

توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم گفت: توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و سبب می‌شود مردم نسبت به یکدیگر و نظام احساس رضایت داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، عطاالدین قاسمی در دومین جلسه شورای ورزش همگانی استان که عصر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات ورزشی که تاکنون در سطح استان اجرایی شده است قابل‌ قبول بوده و باید به‌گونه‌ای عمل کرد که نشاط در جامعه بیشتر شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم گفت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کرده‌ایم که رویکرد جدی در امر ورزش همگانی داشته باشند چرا که سلامت جسمانی و روحی کارکنان دولت بسیار مهم است.

وی افزود: توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش میدهد و سبب می‌شود مردم نسبت به یکدیگر و نظام احساس رضایت داشته باشند.

قاسمی بیان کرد: توسعه ورزش باید در تمامی نقاط شهر و به‌ویژه در مناطق محروم در دستور کار قرار بگیرد، تا در آن مناطق نیز آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم با اشاره به طرح دهکده سلامت عنوان کرد: این طرح در 12 نقطه شهر قابل‌اجرا است که شامل برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی مردم، نمایشگاه، تئاتر خیابانی و غیره که سبب نشاط جامعه شود اجرا خواهد شد.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام حمید صفایی اظهار داشت: در امور زندان‌های استان ورزش به‌صورت های مختلف اعزام می‌شود به حدی زندانیان مدام درگیر این موضوع هستند.

معاون امور کل زندان‌های استان قم با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد زندانی‌های سراسر کشور افزود:بیش از 2500 زندانی در این دوره از مسابقات فعالیت کردند و با هماهنگی هیئت‌های ورزشی 11 رشته انجام گرفت.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی بانوان زندانی خبر داد و گفت: برای همکاران بانوان خود نیز در امور زندان برنامه‌های ورزشی مختلفی را اجرایی خواهیم کرد چرا که توسعه ورزش هدف اصلی ما است.

حجت‌الاسلام صفایی بیان کرد: بیش از 2000 بلیط استخر برای زندانیان در نظر گرفته‌ شده و ورزش باستانی که در بین مجرمان جایگاه خاصی دارد هم‌اکنون در تمامی بندها در حال اجر است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com