کد خبر ۴۷۹۴۱ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۱
ریس دانشگاه آزاد اسلامی در قم:

برای اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها به یاری علما نیاز داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای رسیدن به اهداف و موفقیت‌های بیشتر به ویژه برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها نیازمند رهنودهای علما و بزرگان هستیم.

برای اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها به یاری علما نیاز داریمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرهاد رهبر در دیدار با آیت الله العظمی جعفر سبحانی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین دانشگاه‌های دنیا با تعداد نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰  هزار دانشجو است.

وی  با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۴۰۰ واحد آموزشی دارد، تصریح کرد: این دانشگاه به مناطق محروم نیز توجه داشته و بخشی از این واحدهای  آموزشی در این مناطق ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه این دانشگاه از زمان تأُسیس تا کنون موفقیت‌های علمی بسیاری را توانسته کسب کند، گفت: تا رسیدن با نقطه مطلوب فاصله داریم و برای رسیدن به آن تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی ابراز داشت: در راه رسیدن به اهداف و موفقیت‌های بیشتر به ویژه برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها خصوصا در موضوع علوم انسانی نیازمند رهنودهای علما و بزرگان هستیم.

رهبر یکی از مواردی که باقی مانده را برقراری ارتباط بیشتر دانشگاه با حوزه برشمرد و افزود: در این راه دست یاری به سوی علما دراز خواهیم کرد و شرایط را برای تقویت این ارتباط فراهم می‌کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com