کد خبر ۴۷۹۵۶ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
شهردار قم عنوان کرد

تکمیل پارکینگ طرح توسعه آستان چهل اختران با 24 میلیارد تومان اعتبار

شهردار قم از اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای پارکینگ طرح توسعه آستان چهل اختران در سال جاری یاد کرد و گفت: برای تکمیل این پارکینگ نزدیک به 24 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تامین اعتبار لازم به صورت فاز به فاز این بخش از پروژه دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست هماهنگی طرح توسعه آستان چهل اختران که در سالن جلسات آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه برای تکمیل این طرح 170 تا 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار کرد: وضعیت نامطلوب دولت از نظر اقتصادی در شرایط کنونی به خوبی مشخص است و اگر مباحث تعارفی را مطرح کنیم پروژه طولانی شده و نارضایتی‌های مردمی و هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر رهبر انقلاب اسلامی نخستین گام را در طرح توسعه آستان چهل اختران برداشته است، اضافه کرد: شهرداری تا کنون 20 میلیارد تومان هزینه کرده که این میزان نسبت به درصد پیشرفت پروژه رقم قابل توجهی است.

شهردار قم از اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای پارکینگ طرح توسعه آستان چهل اختران در سال جاری یاد کرد و گفت: برای تکمیل این پارکینگ نزدیک به 24 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تامین اعتبار لازم به صورت فاز به فاز این بخش از پروژه دنبال می‌شود؛ اگر پارکینگ را به نتیجه برسانیم اما مجموعه‌های دیگر از جمله شبستان‌ها پیشرفت نداشته باشد نمی‌توانیم شاهد تحقق نتایج مورد نظر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری هر اقدامی را که برای آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) انجام می‌دهد در راستای تکریم این امامزاده و مشارکت با سازمان اوقاف و امور خیریه است به همین علت امیدواریم علاوه بر همت مسؤولان و استفاده از ظرفیت مراجع تقلید و مشارکت‌های مردمی، از مشارکت ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه نیز استفاده کنیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری قم با سرعت مطلوبی تکمیل پروژه پارکینگ آستان چهل اختران را دنبال می‌کند، گفت: امیدواریم شبستان‌ها و دیگر بخش‌های طرح توسعه نیز به صورت ویژه دنبال شود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com