کد خبر ۴۷۹۷۰ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

کرمانشاه میزبان همایش کشوری 313یار موعود

استاد حوزه علميه و عضو كانون مهدويت قم در پنجمين جلسه از يازدهمين دوره همايش كشوری ٣١٣يارموعود گفت: نشانه ها فقط كاشف ظهور هستند، اما شرايط آن تحقق بخش ظهور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهحجت الاسلام محمد رضا فوادیان استاد حوزه علميه و عضو كانون مهدويت قم با اشاره به اینکه در بحث شرايط ظهور چند علت وجود دارد كه عبارتند از طرح و برنامه، رهبری لايق و ياران كارآمد،  گفت: طرحی برای برپايی انقلاب امام زمان و سرنگونی طاغوت لازم است كه اين طرح وبرنامه الهی است.

وی به ويژگی مربوط به رهبر جامعه از زمان حضرت آدم تا ظهور امام زمان(عج) اشاره و افزود : تاکنون رهبرانی بوده اند اما هركدام از رهبران الهی دربين مردم بعداز مدتی ازحكومتشان يا توسط مردم شهيد شدند يا به مرگ طبيعی از دنيا رفته اند.

فوادیان سومين عامل را ويژگی ياران حضرت مهدی(عج) عنوان کرد وگفت: همه آنان سخت کوش و فداكار هستند و تعدادشان ٣١٣ نفر است كه همگی باهم از طريق طی الارض در يك روز وارد شهر مكه می شوند و حضرت ولی عصر را ياری می كنند.

وی در خصوص علایم ظهور نیز گفت : علائم ظهور در احاديث و روايات معصومين آمده و دارای اهميت بسياری است این علائم نويد بخش ظهور قائم آل محمد است و اميد به ظهور منجی وايجاد روحيه مقاومت در بين مومنان را ايجاد می كند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com