کد خبر ۴۷۹۸۲ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
شهردار قم :

تاکید بر تقویت ظرفیت‌های بلوار پیامبر اعظم در شهر قم

سقائیان نژادگفت:به دنبال این هستیم که بلوار پیامبر اعظم بلواری معنوی و آیینی در شهر قم باشد و مردم اقبال به حضور و پیاده‌روی در آن داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ،شهردارقم،در دیدار اعضای ستاد اعتکاف استان قم، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: امام حسین(ع) سیره جد خود پیامبر اسلام(ص) را ادامه دادند و توانستند نهضتی تاریخ‌ساز را آغاز کنند که همچنان جریانی زنده و پویا است.

شهردار قم از همکاری گسترده شهرداری با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های دینی و معنوی وافزود:با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص اعتکاف ، شهرداری این امکان را دارد که بسترهای مناسب برای تبلیغات اختصاصی اعتکاف را در اختیار ستاد اعتکاف قرار دهد.

سقائیان نژاد با بیان اینکه شهرداری قم به دنبال بهسازی و آماده سازی مساجد مطلوب در شهر است خاطرنشان کرد: باید مساجد ما زیبا و مناسب و چشم‌نواز باشند و بتوانیم شرایط خدمات‌رسانی مطلوب به نمازگزاران و زائرین از جمله سرویس‌های بهداشتی را در آنها فراهم کنیم.

وی بیان کرد:با اشاره به همکاری گسترده شهرداری با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های دینی و معنوی،  به دنبال این هستیم که از روش‌های جدید و ابداع‌گونه فرهنگ و ارزش‌های دینی را به مردم منتقل کنیم.

شهردار قم خاطرنشان کرد: با تاکید بر تقویت ظرفیت‌های بلوار پیامبر اعظم در شهر قم ، به دنبال این هستیم که بلوار پیامبر اعظم بلواری معنوی و آیینی در شهر قم باشد و مردم اقبال به حضور و پیاده‌روی در آن داشته باشند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com