کد خبر ۴۸۱۸۷ انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸
فرمانده انتظامی قم:

لزوم توجه به مسئله آموزش به عنوان حرکتی جهادی

فرمانده انتظامی قم با بیان این که هزینه در آموزش نوعی سرمایه گذاری است،بر لزوم توجه به مسئله آموزش به عنوان حرکتی جهادی تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مجتبایی،فرمانده انتظامی قم در هفتمین کمیسیون قرارگاه جهادی معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تاکید بر ضرورت توجه به مسائل آموزشی به صورت جهادی، اظهار کرد:آموزش امری کلیدی و مهم در همه ماموریت‌ها است که اهتمام به آن موجب کاهش میزان خسارات و تلفات و همچنین هزینه‌ها می‌شود.

وی هزینه کردن در بخش آموزش را نوعی سرمایه دانست و با بیان اینکه باید آموزش به کارکنان هدفمند باشد، گفت: آموزش در بحث‌های عملی و کاربردی باید پویا بوده و در مسائل علمی ممارست داشته باشیم.

مجتبایی با اشاره به بخش‌های تئوری و عملی در آموزش اضافه کرد: عملی و کاربردی کردن آموزش مهم‌تر بوده و هدف عمده قرارگاه جهادی نیز همین است که ما باید آن را از تئوری و معلومات به باور تبدیل کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه باید به بحث آموزش به عنوان حرکتی جهادی نگاه شود، تاکید کرد: آموزش اسباب پیشگیری از تخلفات و استاندارد سازی رفتار است که با اسم جهاد بار ارزشی گرفته و باید برای رسیدن به هدف مشترک و پویایی سازمان تلاش کرد.

وی گفت: قرارگاه جهادی، آموزشی به منظور حرکت به سمت ارتقاء دانش، رفتار و توانمندی پلیس تشکیل و اهداف آن در مسیر آرامش و آسایش مردم است و ما با جدیت آن را دنبال می‌کنیم چون هدف خدمت به مردم است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com