کد خبر ۴۸۳۲۱ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
رئیس سازمان پدافند غیرعامل:

تحریم سپاه فتنه جدید آمریکاست

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: قرار دادن سپاه در لیست تحریم و ایجاد فضای دوقطبی امنیتی و اقتصادی در کشور فتنه جدید دولت امریکا برای ملت ایران است که باید هوشیارانه با آن مقابله کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار جلالی امروز در دیدار با آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به توطئه‌های همیشگی آمریکا اظهار داشت: قرار دادن سپاه در لیست تحریم و ایجاد فضای دوقطبی امنیتی و اقتصادی در کشور فتنه جدید دولت امریکا برای ملت ایران است که باید هوشیارانه با آن مقابله کنیم.

وی استفاده آمریکا از قدرت اقتصادی و سایبری در عرصه بین‌المللی را موردبررسی قرار داد و افزود: ترامپ در حال پیاده‌سازی سیاست‌های رئیس‌جمهورهای قبلی آمریکا بوده و باید بپذیریم که سیاست‌های کلی امریکا نسبت به ایران تغییر نمی‌کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور انسجام بین مردم و دولت را شرط پیروزی در برابر آمریکا دانست و تصریح کرد: در کشور 2 نگاه مثبت و منفی وجود دارد که این نگاه‌ها یا به‌صورت تهدید محور و یا نگاه مثبت است که هر دو نگاه به کشور آسیب‌زده و باید سیاستمدارانِ با این موضوع برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: به علت افزایش تکنولوژی و فناوری‌ها  و زیادشدن تهدیدها و فرصت‌ها سازمان پدافند غیرعامل تلاش می‌کند تا به بررسی تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها بر اساس برنامه توسعه کشور بپردازد و راه‌حل‌های مختلف را بررسی کند.

وی جنگ اقتصادی در برابر ایران را نوعی تجمیع در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: دشمن در این جنگ از همه ابزارهای مختلف استفاده کرده و از هیچ اقدامی فروگذار نیست و امروز با تهدید جدی و مدرنی مواجه هستیم و باید برای مبارزه با آن ماهیت آن به‌درستی شناسایی شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با یادآوری 24 محور استراتژی در حوزه اقتصادی ابلاغ‌شده از سوی رهبری افزود: مسئولان باید با اعتقاد به این موضوع برنامه دفاع اقتصادی بلندمدت با هماهنگی دستگاه‌ها تهیه‌کرده و با عزم جدی و هوشیاری کامل به این موضوع ورود کنند.

وی با دعوت مردم به بازگشت به ارزش‌های دینی همچون قناعت تأکید کرد: برای مقابله با فریب‌بازی شبه دیپلماتیک دشمنان باید مسئولان نابه‌سامانی‌های داخلی را برطرف کرده و نگذارند این نابه‌سامانی‌ها فشار بر مردم داشته و مردم نیز با اتکا به ارزش‌های دینی و اسلامی و روحیه قناعت باید با فتنه‌های جدید دولت امریکا مبارزه کنند.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com