کد خبر ۴۸۳۳۳ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
در لیگ دسته اول جوانان کشور؛

ملوان انزلی نخستین حریف تیم فوتبال صبای قم شد

قم - حریفان تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید لیگ دسته اول جوانان کشور مشخص شدند و ملوان انزلی، نخستین حریف صبای قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول رده سنی جوانان کشور از ۱۰ آبان آغاز خواهد شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات در ۳ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم که در این مسابقات حضور دارد در گروه دوم قرار گرفته و با تیم‌های پارسه ساری، دخانیات گیلان، پدیده ساری، شهر آشوب ساری، ملوان بندر انزلی، گسترش فولاد تبریز، دبیری تبریز و دانش فریدونکنار در یک گروه رقابت می‌کند.

اولین دیدار تیم جوانان صبای قم روز چهارشنبه ۱۰ آبان در قم برگزار می‌شود و تیم جوانان صبا از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم به دیدار تیم ملوان بندر انزلی می‌رود.

با توجه به حضور ۹ تیم در گروه دوم، یکی از تیم‌های جدول هر هفته با قرعه استراحت مواجه می‌شود و بر این اساس، قرعه استراحت در هفته دوم به صبای قم برخورد کرده و صبا هفته آینده مسابقه‌ای برگزار نخواهد کرد ضمن این که حریفان این تیم را تیم‌های نیمه شمالی کشور تشکیل داده‌اند.

تیم جوانان صبای قم طی چند سال اخیر همواره از گروه خود به مرحله دوم صعود کرده اما تلاش این تیم برای راهیابی به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور همواره بی ثمر بوده است در حالی که سهمیه صعود از دسته اول به لیگ برتر تنها ۲ تیم است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com