کد خبر ۴۸۵۱۰ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
در جمع بسیجیان مطرح شد

بی تفاوتی مال پرستان نسبت به تضعیف انقلاب اسلامی/جوانان بالاترین سرمایه های کشور ایران

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: : بالاترین سرمایه های کشور ایران جوانانی هستند که آماده فداکاری می باشند و می خواهند از مسلمانان جهان در مقابل کفر دفاع کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، کلاس اخلاق با حضور حجت السالام و المسلمین محمد صادق کرمانشاهی مدرس حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، سرهنگ پاسدار محمد حسین جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه سراوان و جمعی از بسیجیان در نمازخانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کرمانشاهی استاد و مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه رادیوهای بیگانه و مجریان شبکه های ماهواره ای برای انحراف در اذعان عمومی با کلام شیوایی حرف می زنند، گفت: درست حرف زدن دلیلی بر حقانیت آن حرف یا فرد نیست.
وی با بیان اینکه باطن همه بسیجیان مبارز سرشار از حق و ایمان به خدا بوده است، افزود: بد ماهواره ها مکارم اخلاقی ندارند و به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی هستند و می طلبد که مسلمانان با هوشیاری کامل حق را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.


مدرس حوزه علمیه جالق شهوت رانی، تکبر، مال پرستی، تنگ نظری و عدم ایمان قلبی را از ویژگی های دنیا پرستان عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که به دنبال دنیا و جلوه های آن هستند، هیچ گاه به تضعیف و سربلندی انقلاب اسلامی فکر نمی کنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: بالاترین سرمایه این کشور جوانانی هستند که آماده فداکاری می باشند و می خواهند از مسلمانان جهان در مقابل کفر دفاع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کرمانشاهی با بیان اینکه بسیجیان و پاسداران انقلاب در دنیای اسلامی در حال فداکاری و ایثار هستند، اذعان داشت: شهدا با خون خود از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند و این درحالی است که کسانی با نام اسلام در حال انحراف افکار جوانان هستند.


وی با اشاره به اینکه به برکت حمایت های جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب از کشورهای مسلمان، اسرائیل و استکبار جهانی به زانو در آمده است، خاطر نشان کرد: دشمنانی که به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی هستند باید سرکوب شوند.

 

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه کشور اسرائیل هیچ گاه نمی تواند در مقابل ایمان جوانان کشور ایران ایستادگی کند، گفت: شما بسیجیان و دلاور مردان هستید که در کشورهای مسلمانان کش در مقابل زور گویان عالم با شجاعت تمام مبارزه می کنید.
 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com