کد خبر ۴۸۵۲۲ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از مردم برای حضور در تظاهرات 13 آبان

قم- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه ای از مردم متدین و همیشه در صحنه قم برای حضور در تظاهرات 13 آبان دعوت کرد.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: استکبارستیزی وظیفه دینی همگان و یکی از بارزترین ویژگی ‌ها و آرمان غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی و محکمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
اطلاعیه حاکیست: عمل به این تکلیف الهی و انقلابی با ایستادگی و مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه و نفی هرگونه زورگویی، زیاده ‌خواهی و افزون ‌طلبی، بالندگی بیش از پیش نظام کارآمد دینی و عزت و شرف روزافزون محور مقاومت و سعادت مردم شریف و متدین ایران را در پی داشته و خواهد داشت.
اطلاعیه ادامه یافته است: از این منظر برگزاری هرچه باشکوه تر تظاهرات ضداستکباری یوم الله سیزدهم آبان ‌ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» خاصه با تشدید کینه ‌توزی ‌های سردمداران پلید مصداق عینی استکبار و طاغوت اعظم، آمریکای جنایتکار علیه ملت انقلابی، منابع ملی و توانمندی ‌های مایه مباهات ایران اسلامی در هفته ‌های اخیر از اهمیت خاصی برخوردار می ‌باشد.
در این اطلاعیه اضافه شده است: با حضور منسجم، وحدت ‌آفرین و یکپارچه آحاد مردم در صحنه پاسخ کوبنده ‌ای به این یاوه سرایی ‌ها داده خواهد شد لذا با استعانت از خداوند قادر متعال و با هدف خلق حماسه ‌ای دیگر با تجلی غیرت انقلابی و طنین رسای شعار کوبنده و ضد استکباری مرگ بر آمریکا، از تمامی قشرهای مردم فهیم و زمان‌شناس قم به شرکت پرشور در تظاهرات 13 آبان که ساعت 9:30 صبح روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه همزمان با سراسر میهن اسلامی ایران در قم برگزار خواهد شد دعوت به ‌عمل می ‌آید.
اطلاعیه ادامه یافته است: میعاد مردم متدیّن و ولایتمدار قم همیشه سرافراز، ساعت 9:30 روز شنبه 13 آبان میدان روح‌ الله، ادای احترام به روح ملکوتی امام راحل عظیم الشان و سپس آغاز تظاهرات به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و برگزاری مراسم با سخنرانی سردار سرافراز سپاه اسلام، سرتیپ پاسدار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان و مستکبرین.
روز دانش ‌آموز مصادف با 13 آبان هر سال است که علت نامگذاری این روز، واقعه کشتار جمعی از دانش ‌آموزان تهرانی است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در صبح روز 13 آبان 1357 در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند که 56 تن از آنها کشته و صدها تن زخمی شدند.
/8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com