کد خبر ۴۸۵۴۱ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
در رده سنی نوجوانان صورت گرفت

معرفی آسمان‌خراش‌های خلیج‌ فارس قم در بسکتبال ایران

ترکیب نهایی تیم بسکتبال نوجوانان خلیج‌فارس قم در راه حضور موفق در مسابقات فصل جدید لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که زمان اندکی تا شروع فصل 1396 لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور باقی مانده، باشگاه خلیج‌فارس قم بازیکن اسبق و مربی شاخص حال حاضر تیم‌های ملی و باشگاه‌های مختلف بسکتبال ایران یعنی عباس مرشدی را در راس نفرات کادر فنی خود قرار داد.

در کادر فنی تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم عباس مرشدی، مهدی رحیمی، سیدمحمدحسین جنابان، مرتضی فیروزی و محمد حبیبی حضور دارند و با اولویت جذب نخبه‌ها و استعدادهای بومی بسکتبال قم، تیم نوجوانان خلیج‌فارس را در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور هدایت می‌کنند.

این در حالی است که کادر فنی تیم بسکتبال نوجوانان خلیج‌فارس قم مسوولیت کاپیتانی این تیم را به ایمان نبی‌گل سپرده و دیگر نفرات این تیم در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی ایران، متین اشراقی، مهدی کرمانی، مجتبی عبدالحی، مهیاد کاویانی، مهیار کاویانی، محمدرضا سلطانی، پوریا قاسمی، علی جامه‌بزرگی، عادل جان‌قلی، محمد مهرعلی‌پور، محمدمهدی همایونی، احسان زندی و یاسین احمدی هستند.

با وجود انتخاب این نفرات از سوی کادر فنی تیم نوجوانان خلیج‌فارس قم، مدیریت این باشگاه از تمامی بازیکنان شاخص این رده سنی برای تقویت نماینده قم به منظور حضور موفق و پرقدرت در رقابت با حریفان شرکت کننده در مسابقات لیگ نوجوانان ایران دعوت کرده است.

از بازیکنانی که تمایل به عضویت در تیم بسکتبال نوجوانان خلیج‌فارس را دارند خواسته شده تا در تمرینات و تست‌های این تیم زیر نظر اعضای کادر فنی حضور یابند تا نماینده قم به سراغ بازی‌های تدارکاتی رفته و در شرایط مطلوب مقابل تیم‌های رقیب حاضر در لیگ بسکتبال نوجوانان ایران به میدان برود.

دیدارهای نیم‌فصل نخست از لیگ نوجوانان باشگاه های کشور اواخر هفته جاری برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بسکتبال 29 تیم حاضر در این مرحله از مسابقات به مدت سه روز در هشت گروه مقدماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com