کد خبر ۴۸۵۸۶ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
در لیگ برتر فوتسال ایران؛

تیم آتلیه طهران قم در شیراز به مصاف ارژن فارس می‌رود

قم - تیم فوتسال آتلیه طهران قم در ادامه دور برگشت لیگ برتر فوتسال ایران در شیراز به مصاف ارژن فارس می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز پنج شنبه برگزار می‌شود و تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر این هفته به میدان خواهند رفت که تیم آتلیه طهران قم برای برگزاری دیدار خود باید در شیراز به میدان برود.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال ایران امروز از ساعت ۱۶ در شیراز به دیدار تیم ارژن فارس می‌رود و پس از چند بازی ناکامی در کسب نتیجه لازم، این تیم به دنبال برد در خارج از خانه است.

وضعیت جدول لیگ برتر فوتسال به گونه‌ای است که ۳ تیم بالای جدول شامل مس سونگون، تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان خود را از بقیه تیم‌ها جدا کرده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند اما تیم‌های سطح ۲ لیگ برتر از جمله آتلیه طهران برای کسب رتبه چهارم دورخیز کرده‌اند.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم از ۱۴ بازی قبلی خود در این مسابقات ۱۹ امتیاز جمع آوری کرده است و تا رده چهارم جدول که تیم حفاری خوزستان در آن حضور دارد ۳ امتیاز فاصله دارد و می‌تواند یکی یکی دو بازی آینده به رتبه چهارم برگردد گرچه هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

تیم ارژن شیراز در جدول ۳ امتیاز کمتر از آتلیه طهران دارد و با کسب ۱۶ امتیاز در رده یازدهم ایستاده و می‌خواهد از خطر سقوط خود را رها کند در حالی که در صورتی که این تیم بتواند در خانه تیم آتلیه طهران قم را که اصولاً در خارج از خانه به مشکل بر می‌خورد، شکست دهد با این تیم هم امتیاز خواهد شد.

سید وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم ابراز امیدواری کرده است پس از چند بازی، با پیروزی این بازی را پشت سر گذاشته و بتواند خود را به رده‌های بالاتر جدول نزدیک کند در حالی که در بازی رفت تیم آتلیه طهران قم در سالن شهید حیدریان از سد حریف شیرازی خود عبور کرده بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com