کد خبر ۴۸۶۲۱ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹
رئیس مجلس شورای اسلامی؛

کاهش تصدی گری دولت در بخش کشاورزی

لاریجانی در دیدار مسئولان دستگاههای اداری و اجرایی قم بر کاهش تصدی گری دولت در بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ اختصاص بودجه برای آموزش فارغ التحصیلان کشاورزی ، اصلاح قانون نظام مهندسی کشاورزی و کاهش تصدی گری دولت در بخش کشاورزی ، برخوردار نبودن چاپخانه داران از معافیت مالیاتی مقرر در قانون ، لزوم کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده و مشکلات کسبه اطراف حرم مطهر از موضوعاتی بود که در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی بامسئولان دستگاههای اداری و اجرایی قم  مطرح شد .

 لاریجانی در دیدار شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی بر برنامه ریزی برای هدایت فارغ التحصیلان کشاورزی به سمت کارآفرینی در بخش کشاورزی به ویژه در مناطق روستایی و استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای رونق تولید و اشتغال دراین بخش تاکید کرد .

رئیس مجلس از تشکل های صنعت چاپ و نشر هم خواست پیشنهادات خود را برای حل مشکلات این بخش ارائه کنند تا از طریق مجلس پیگیری های لازم صورت گیرد .

 لاریجانی در دیدار معتمدین کسبه اطراف حرم مطهر هم با اشاره به طرح حذف بازارچه شیخان از مالکان فروشگاههای این بازارچه خواست پیشنهادات خود را برای جابجایی به محل دیگر ارائه کنند تا پیگیری لازم در این باره صورت گیرد .

رئیس مجلس همچنین عصر امروز از طرح شهید کاظمی دیدن کرد .

طرح شهید کاظمی حدفاصل خیابان مصلی و شهداست که قرار است در آن مجتمعی چند منظوره شامل هتل ،مکانهای خدماتی ، تجاری ، فرهنگی درمانی و پارکینگ ساخته شود .

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com