کد خبر ۴۸۶۶۹ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵

کشتی گیر کرمانی بر سکوی سوم رقابت های قهرمانی کشور

امیرمهدی عسکری، کشتی گیر کرمانی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که به میزبانی قم برگزار شد، در وزن ۶۳ کیلوگرم مدال برنز رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در گروه (ب) با حضور تیم‌های 10 استان کشور به مدت دو روز به میزبانی هیئت کشتی قم برگزار شد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی به شکل دوره‌ای برگزار شد.

بر این اساس، تیم‌های هیئت کشتی قم، چهارمحال و بختیاری، قزوین، ‌آذربایجان‌شرقی و اصفهان در گروه نخست مقدماتی به روی تشک رفتند و پیکارهای گروه دوم نیز با جدال تیم‌های هیئت مرکزی، اردبیل، کرمان، ایلام و هرمزگان برگزار شد که امیرمهدی عسکری، کشتی گیر کرمانی، در وزن ۶۳ کیلوگرم مدال برنز رقابت ها را از آن خود کرد.

پیش از این، امیرمهدی عسکری در وزن 59 کیلوگرم،  در مسابقات کُشتی فرنگی کارگران که اسفند ماه سال گذشته در تهران برگزار شد، عنوان  نایب قهرمانی مسابقات را به دست آورده بود .

رقابت‌هاي گروه (ب) كشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان كشور 11 و 12 آبان جاری  با حضور كشتی گيران 10 استان به ميزبانی هیئت كشتی استان قم برگزار شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com