کد خبر ۴۸۸۵۱ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

برای پیروزی مقابل اکسین البرز تلاش می کنیم/ تیم برای صعود به لیگ برتر بسته نشد

قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به آخرین وضعیت تیم برای بازی مقابل اکسین البرز گفت: بازیکنان تیم از آمادگی نسبی خوبی برای این بازی برخوردار بوده و برای کسب سه امتیاز تلاش می کنیم.

هومن افاضلی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مسابقه سه بازیکن تیم مصدوم هستند و امید است سایر بازیکنان با استفاده از توانایی های خود، سه امتیاز بازی را کسب کنند.
وی ادامه داد: حرف های زیادی در مورد تیم فوتبال صبای قم دارم که بعد از بازی با اکسین البرز آنها را مطرح می کنم ولی اکنون برخی مباحث به صلاح نیست.
افاضلی گفت: صبای قم از روز اول برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بسته نشده بود و با ظرفیت کنونی، تنها باید برای جلوگیری از سقوط به لیگ دسته دوم، بجنگیم.
وی ادامه داد: بعد از حضور در این تیم، سعی کردیم تغییراتی را ایجاد نماییم ولی در کش و قوس هستیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم برخی سخنان خود در مورد شرایط تیم، وضعیت مالی و امکانات و تغییرات احتمالی در تیم را به بعد از مسابقه موکول کرد.
در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، تیم های صبای قم و اکسین البرز عصر سه شنبه ساعت 14:45 در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار می شود.
تیم فوتبال صبای قم از مجموعه 11 بازی تاکنون یک پیروزی، شش تساوی و چهار باخت را کسب کرده و با 9 امتیاز در رده پانزدهم مسابقات لیگ دسته یک قرار دارد.
صبای قم فصل قبل بعد از یک دهه حضور در لیگ برتر، به لیگ دسته یک سقوط کرد و اکنون نیز خطر سقوط به رده پایین تر نیز این تیم را تهدید می کند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com