کد خبر ۴۹۰۲۰ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم؛

برنامه‌های متنوع آموزشی با هدف توسعه ورزش‌های همگانی در قم

دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی ویژه بانوان با حضور تعداد 35 شرکت کننده به مدت 6 روز به میزبانی سالن ورزشی شهید شیرازی قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی،رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم، اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های متنوع آموزشی با هدف توسعه ورزش‌های همگانی در قم، دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی ویژه بانوان با حضور تعداد 35 شرکت کننده به مدت 6 روز به میزبانی سالن ورزشی شهید شیرازی قم برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی مربیگری، زیر نظر محبوبه سال‌خورده استاد دانشگاه و مدرس رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی به فراگیری علم روز مربیگری این رشته پرداختند و در روز پایانی با برگزاری آزمون تئوری و عملی این دوره پایان یافت.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم در ادامه به مشخص شدن برترین‌های چند رشته مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم اشاره و بیان کرد: در رقابت‌های رشته دارت مردان شاهد قهرمانی تیم شرکت توزیع نیروی برق قم بودیم و در والیبال مردان تیم آموزش و پرورش قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات دارت مردان این دوره به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه علوم‌پزشکی قم برگزار شد و تیم شرکت توزیع نیروی برق قم با غلبه بر حریفان مقام قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه علوم پزشکی روی سکوی دوم ایستاد و تیم مدیریت درمان تامین اجتماعی قم سوم شد.

حسن‌یزدی با اشاره به مسابقات والیبال این دوره، عنوان کرد: رقابت‌های والیبال در دو گروه به میزبانی سالن ورزشی هاجر برگزار شد و با قهرمانی تیم آموزش و پرورش، نایب قهرمانی شرکت توزیع نیروی برق قم و مقام سومی تیم دانشگاه علوم پزشکی به پایان رسید.

وی به برترین‌های دارت بخش بانوان اشاره و عنوان کرد: این مسابقات با حضور نماینده‌های بهزیستی، علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، ورزش و جوانان، شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات قم برگزار شد و در پایان زهره ستوده از علوم پزشکی، مریم مقدسی‌نوید از شرکت توزیع نیروی برق و ویدا فرحان از اداره کل ورزش و جوانان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، ضمن اینکه بازی‌های فوتسال مردان با قهرمانی مخابرات به پایان رسید.

انتهای پیام / ح

برگزاری دوره عملی مربیگری آمادگی جسمانی در قم
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com