کد خبر ۴۹۲۱۵ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
در آغاز لیگ برتر تکواندو ؛

تیم یاسین پیشروی قم برابر شمال شرق تهران به تساوی رسید

قم - مربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم از تساوی این تیم برابر هیئت تکواندوی شمال شرق تهران در آغاز لیگ برتر تکواندو خبر داد.

سید محمد رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته دوم لیگ برتر تکواندو مردان کشور جام خلیج فارس در حالی برگزار شد که تیم یاسین پیشروی قم که در هفته نخست استراحت داشت در هفته دوم به میدان رفت و برابر حریف خود مساوی کرد.

وی افزود: در آخرین مبارزه این هفته، دوشنبه شب نمایندگان تیم‌های یاسین پیشرو قم و هیئت تکواندو شمال‌شرق مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا در پایان این دیدار حساس و نفس گیر هوگوپوشان دو تیم به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دهند و نتوانند پیروزی به نام خود ثبت نمایند.

مربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم گفت: در مبارزه اول محمد مهدی رشیدی از یاسین پیشروی قم ۱۲ بر ۱۱ به شایان گودرزی از تهران باخت اما در دومین مسابقه در وزن منهای ۸۰ کیلو میثم اسکندری از یاسین پیشروی قم ۸ بر ۷ علی فرجی از شمال شرق تهران را شکست داد.

رفیعی بیان داشت: در مبارزه سوم در وزن منهای ۸۷ کیلو محسن جباری از یاسین پیشروی قم ۱۳ بر ۱۲ برابر امیر رضا رضایی از تهران مغلوب شد و در مبارزه چهارم احمد محمدی از یاسین پیشروی قم ۱۳ بر ۸ از سد کوروش صدیقی از شمال شرق تهران گذشت.

وی عنوان کرد: در پنجمین مبارزه نوبت به علی چهرقانی تکواندوکار جوان قمی رسید که وی ۱۷ بر ۱۸ به نریمان مریدانی از تهران باخت و در مبارزه ششم علی وهاب پور هم از یاسین پیشروی قم ۱۳ بر ۱۸  نتیجه را به پدرام عاشوری از هیئت تکواندوی شمال شرق تهران واگذار کرد.

مربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم تصریح کرد: ۲ پیروزی در ۲ مبارزه پایانی تیم یاسین پیشرو را از شکست برابر حریف تهرانی رهانید به طوری که مهدی یوسفی از یاسین پیشرو ۱۱ بر ۵ امیر حسین کولیوند را در وزن منهای ۶۸ کیلو شکست داد و رامین حسینقلی زاده هم در منهای ۷۴ کیلو ۲۱ بر ۶ رسول کسرایی را برد تا بازی به تساوی ۴ بر ۴ بینجامد.

وی خاطرنشان کرد:  ۹ تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم و هیات تکواندو شمال‌شرق در فصل جدید لیگ برتر تکواندو حضور دارند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com