کد خبر ۴۹۲۳۸ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
معاون سياسی امنيتی اجتماعی استاندار قم خواستار شد:

هماهنگی دستگاه های مختلف برای ادامه طرح ساماندهی متكديان

جمالي معاون سياسی امنيتی اجتماعی استاندار قم با تاكيد بر تفكيك ماموریت‌های دستگاه‌های مختلف در زمینه مسائل اجتماعی افزود: در این خصوص همیشه نیازی به آزمون و خطا نیست و باید از تجربیات استان‌های مختلف استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان قم كه صبح امروز در تالار امام رضا (ع) ساختمان فرمانداري قم برگزار شد، طي سخناني خواستار استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان قم شد.
معاون سياسي امنيتي استاندار قم با بيان اينكه شهرداری قم در زمینه مسائل اجتماعي عملکرد خوبی داشته است خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی متکدیان برای ادامه نیاز به هماهنگی دستگاه‌های مختلف دارد.
وي افزود: تلاش در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی موجب می‌شود که جامعه سالمی را داشته باشیم.
رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به طرح ساماندهی کودکان کار در استان اظهار کرد: بیشتر کودکانی که در این طرح ساماندهی شدند، کودکانی بودند که برای کمک به خانواده‌های خود کار می‌کردند.
وی ادامه داد: به کودکان کار در استان کمک هزینه برای بحث آموزش، درمان و تغذیه داده می‌شود و به دنبال حل مشکلات خانواده‌های آن‌ها در استان هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com