کد خبر ۴۹۳۱۹ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور؛

تیم فوتبال صبای قم برابر تیم سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد

قم - تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانی فوتبال نوجوانان کشور برابر سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر ،  فصل جدید لیگ فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور از پنج‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود که تیم فوتبال صبای قم بر اساس قرعه در اولین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف تیم فوتبال نوجوانان سپاهان اصفهان خواهد رفت.

تیم های نوجوانان صبای قم و سپاهان اصفهان در حالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ۲۵ آبان‌ماه در ورزشگاه تختی قم برابر هم قرار می‌گیرند که هر ۲ تیم تا پایان مسابقات خود در دور گروهی راهی طولانی در پیش دارند و صبای قم با ترکیبی که به اغلب از بازیکنان بومی تشکیل شده به دنبال صعود از گروه خود است.

رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور با حضور ۳۲ تیم در ۴ گروه ۸ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند اما تیم قعرنشین هر گروه به دسته مناطق که ویژه مسابقات قهرمانان استان‌ها است سقوط می‌کنند.

صبای قم در این مسابقات با تیم‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز، امید بندر گناوه، استقلال بوشهر و سپاهان اصفهان در یک گروه قرار گرفته و باید ۱۴ بازی برگزار کند به طوری که شیوه برگزاری مسابقات به روش رفت و برگشت است.

باشگاه صبای قم علاوه بر تیم بزرگسالان خود که در لیگ دسته اول کشور حضور دارد در لیگ‌های قهرمانی نوجوانان، دسته اول جوانان و دسته برتر امیدهای کشور حضور دارد اما در رده نونهالان در سطح کشوری تیمی ندارد.

صبا سال گذشته در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور حضور داشت که در مرحله گروهی با قرار گرفتن در رتبه سوم مرحله گروهی نتوانست به دور بعد صعود کند در حالی که صبا در سال‌های اخیر به طور متوالی در دسته برتر نوجوانان حاضر بوده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com