کد خبر ۴۹۴۰۴ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳

مراسم بزرگداشت مادر شهیدان "احمدلو و احمدی تبار" در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مادر شهیدان احمدی تبار و احمدلو با حضور پرشور مردم ولایتمدار قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت مادر شهیدان احمدی تبار و احمدلو با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مردم متدین و انقلابی قم، در قرارگاه منتظران شهادت برگزار شد.

این مراسم  با تلاوت قاری ممتاز کشوری سید محمدحسین جعفری و با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد.

طلبه بسیجی محمدهادی عرب مختاری, مسئول برگزاری این بزرگداشت, ضمن قدردانی از مقام والای مادران شهدا اظهار داشت: مادری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش می‌گذرد تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی باشد، نمونه‌ی یک انسان کامل و فرهیخته است.

وی تأکید کرد: بی‌شک ملت فداکار و قدرشناس ایران اسلامی همواره قدردان والدین صبور و مقاوم شهیدان والامقام حماسه دفاع مقدس هستند، عزیزانی که نماد واقعی ایمان و صبر شدند و با تقدیم ثمره زندگی خود در دفاع از اسلام، وفاداری خود به انقلاب و اسلام را در تاریخ درخشان این مرز و بوم ترسیم کردند.

‌لازم به ذکر است شهید محمود احمدی تبار در مبارزه با گروهک تروریستی در منطقه سردشت و شهید ابوالقاسم احمدلو در 8 سال دفاع مقدس به مقام شهادت نائل شدند.

گفتنی است، مرحومه ربابه آجر لو، مادر شهیدان احمدلو و احمدی تبار، پس از سال‌ها صبوری در روز اربعین حسینی  به فرزندان شهیدش پیوست.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com