کد خبر ۴۹۴۱۸ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۴
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم :

760 دستگاه اتوبوس از قم به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: درقالب اعزام اربعین، 760 دستگاه اتوبوس از قم بیش از 33هزار و 800 زائر را پایانه‌های مرزی کشور انتقال دادند که 36 دستگاه از این اتوبوس‌ها به مرز چزابه ، 204 دستگاه به مرز شلمچه و 528 دستگاه به مرز مهران اعزام شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ابوالفضل جمالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اعزام اربعین حسینی اظهار کرد: در ایام اربعین بیش از 760 دستگاه اتوبوس از مبدا قم وظیفه انتقال بیش از 33 هزار و 800 زائر را به نقاط صفر مرزی به عهده داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درادامه به پیش بینی‌های اولیه برای اعزام 24 هزار زائر توسط 600 دستگاه اتوبوس به مقصد پایانه‌های مرزی اشاره کرد و گفت: افزایش چشمگیر زائران اعزامی از قم دراسرع وقت مدیریت و نسبت به تهیه اتوبوس‌های درخواستی اقدام شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب و هماهنگی‌های خوبی که با متولیان امر صورت گرفت توانستیم در کمترین زمان ممکن ضمن پیشگیری از ازدحام مسافر، بدون افزایش بهای بلیت و حتی کمتر از نرخ مصوب، نسبت به اعزام زائران عزیز به نقاط صفر مرزی اقدام کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com