کد خبر ۴۹۴۷۲ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶
سرداد نقدی در یادواره شهید زین‌الدین و ۶ هزار شهید قم:

برخورد با مفسدان افتخار نظام است/توان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست

قم - معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: برخورد با متخلفان و مفسدان باعث شرمندگی برای نظام اسلامی نیست بلکه موجب افتخار است و این شرمندگی برای خیانت‌کاران و دزدان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی شامگاه شنبه در یادواره سردار شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و ۶ هزار شهید استان قم که با حضور علما، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: شبکه‌های ماهواره‌ای زیادی برای از بین بردن انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده است و دشمنان از این طریق می‌خواهند با دلایلی از جمله عدم رعایت عدالت اجتماعی علیه نظام اسلامی هجمه وارد کنند و بودجه‌هایی برای این امر از سوی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اینکه نظام اسلامی با متخلفان و مفسدان برخورد می‌کند باعث شرمندگی برای نظام نیست بلکه موجب افتخار است و این شرمندگی برای خیانت‌کاران و دزدان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: مبارزه با فساد نشان دهنده زنده بودن نظام اسلامی است و شرمندگی برای آن دسته از حکومت‌هایی است که با متخلفان برخورد نمی‌کنند و در رژیم طاغوت پرونده‌ای برای متخلفان و مفسدان باز نشد.

اتهام زنی‌ها به دستگاه قضایی و نظام اسلامی درست نیست

وی بیان داشت: اتهام زنی‌ها به دستگاه قضایی و نظام اسلامی درست نیست و دشمنان دوست دارند پیشرفت‌های ملت ایران را در دنیا شکست خورده نشان دهند.

نقدی ادامه داد: امروز رئیس جمهور فعلی آمریکا اذعان می‌کند که این کشور بدهکار است و هر روز بر بدهی‌هایشان افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: یک عده مزدور در داخل کشور به دنبال خوب نشان دادن چهره آمریکا هستند و پیشنهاد دوستی با آمریکا می‌دهند.

معاون سپاه پاسداران تصریح کرد: دوران ابرقدرتی آمریکا تمام شده است و آنان مدام حرف از مذاکره می‌زنند و در داخل کشور گفتند مذاکره با اروپایی‌ها فایده‌ای ندارد و باید سراغ کدخدا رفت و ما ۶ سال معطل این ماجرا شدیم.

امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد

وی تأکید کرد: هیچ کشوری بر سر توان دفاعی خود مذاکره نمی‌کند که ما بخواهیم مذاکره کنیم امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و آمریکا ضعیف شده است.

سردار نقدی اظهار داشت: یادواره شهدا، مجلس میثاق بستن با شهدا است و اگر آنان جان خود را فدای اسلام و کشور کردند امروز ما نیز باید همان راه را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه شهدا ستارگانی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند، افزود: این راه به ما ثابت می‌کند که مرگ پایان زندگی نیست و انسان با شهادت وارد زندگی بالاتری می‌شود.

منطق شهادت‌طلبی در منطقه گسترش یافته است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز وقتی منطق شهادت‌طلبی ملت ایران در منطقه گسترش پیدا می‌کند حتی در لبنان نیز رژیم صهیونیستی با شکست مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: امروز ملت فلسطین بیدار است و رژیم صهیونیستی که چهارمین ارتش قوی دنیا را لقب گرفته با شکست مواجه شده است و در عراق و افغانستان نیز منطق شهادت‌طلبی، دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز تفکر شهادت تا سوی مرزهای دریای مدیترانه پیشرفته و دشمنان را مجبور به عقب نشینی کرده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com