کد خبر ۴۹۵۶۶ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۲
در لیگ برتر فوتبال امید؛

تیم فوتبال امید صبای قم در خانه برابر ملوان شکست خورد

قم - تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری از لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در خانه برابر ملوان انزلی شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور روز دوشنبه برگزار شد که در یکی از بازی‌های برگزار شده در قم، تیم فوتبال امید صبای قم شکست دیگری را متحمل شد و این بار برابر نماینده استان گیلان تن به شکست داد.

تیم‌های فوتبال امید صبای قم و ملوان بندر انزلی دوشنبه شب در ورزشگاه تختی قم برابر هم صف آرایی کردند که در این بازی تیم ملوان انزلی توانست با ۳ گل حریف خود را شکست دهد و بدین ترتیب صبا باز هم در لیگ برتر بازنده شد و در انتهای جدول باقی ماند.

صبای قم که دو هفته پیش در همین ورزشگاه توانسته بود تیم حفاری خوزستان را شکست دهد امید زیادی داشت که بار دیگر در ورزشگاه تختی امتیاز کامل بازی را از آن خود کند اما همه چیز برای صبا به بدترین شکل پیش رفت و صبا با دریافت ۳ گل در خانه شکست خورد.

بدین ترتیب و در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال امید، تیم صبای قم با ۵ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و حتی در صورت پیروزی در آخرین بازی نیم فصل هم از انتهای جدول جدا نمی‌شود زیرا فاصله صبا با تیم‌های بالاتر از خود در حال افزایش است.

صبا در بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید فقط یک پیروزی به دست آورده و در ۹ بازی دیگر خود هم ۲ تساوی و ۷ شکست در کارنامه دارد و از این تیم به عنوان گزینه اول سقوط به دسته اول یاد می‌شود در حالی که تیم‌های ملوان، نفت اهواز و مس کرمان نزدیک‌ترین تیم‌ها به صبا هستند.

لیگ برتر فوتبال امید با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود و پس از انجام ۲۲ بازی توسط هر تیم، ۲ تیم یازدهم و دوازدهم جدول به دسته اول سقوط می‌کنند که در حال حاضر تیم صبای قم تیم دوازدهم جدول است و بقای این تیم در گرو تحول در این تیم در آینده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com