کد خبر ۴۹۵۸۹ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

معرفی راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان

‌مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از راهیابی ۱۰ نفر از استان قم به مرحله کشوری جشنواره مدهامتان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، به برگزاری مرحله استانی مسابقات مدهامتان گفت: این مرحله با حضور ۲۵۰ خواهر و برادر برگزار شد که از سطح بالایی برخوردار بود.
وی ادامه داد: این مسابقات در پنج بخش برگزار شد که بخش خواهران ۱۸ تا ۳۰ سال در رشته های قرائت و حفظ کل، برگزار شد و در نهایت سرکارخانم فهیمه هاشمی در بخش حفظ کل و سرکار خانم طیبه صبوری در بخش قرائت تحقیق به مرحله کشوری راه یافتند.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی ادامه داد: در بخش برادران بالاتر از ۱۸ سال در رشته‌های قرائت سجاد پروینی نژاد و در حفظ کل سید احمد غفاری، حفظ 20 جز محمدمهدی هراتیان،  ترتیل علی ابراهیمی و در رشته اذان حمید خاوری مقدم به مرحله کشوری راه یافتند.
وی با اشاره به بخش برادران کمتر از ۱۸ سال افزود: در بخش برادران کمتر از ۱۸ سال برادران نیز در رشته های قرائت، اذان و حفظ پنج جز به رقابت پرداختند که در رشته حفظ 5جز حسین کرمی، در رشته اذان مجتبی کریمی آذرو در قرائت محمدسعید علم خواه به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی یادآور شد مرحله کشوری جشنواره مدهامتان همزمان با ۲۱ الی ۲۴ آذرماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com