کد خبر ۴۹۶۲۸ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳

حضور دو تیم از استان قم در لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه های کشور

قم- ایرنا- رئیس هیات پینگ پنگ قم گفت: در فصل جاری دو تیم 'زرین ترنج' و 'آکادمی قائمی' از این استان در لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه های کشور حضور دارند و مسابقات نیز از 15 آذرماه آغاز می شود.

مهدی عموئیان روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم زرین ترنج قم باید در دور رفت با تیم های اسپورت تهران، پالایش نفت آبادان و هیات ساری رقابت کند.
وی افزود: رقیبان تیم آکادمی قائمی نیز تیم های مولد امید تهران، نفت و گاز گچساران، هیات پینگ پنگ قزوین و تیم شهید حججی استان فارس می باشد.
عموئیان گفت: دور رفت مسابقات در روزهای 15 تا 17 آذرماه در ساری و بازی های برگشت نیز در روزهای 9 تا 13 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
رئیس هیات پینگ پنگ قم ادامه داد: همه بازیکنان دو تیم، بومی هستند، سرمربی تیم زرین ترنج را صادق شهیدی سرمربی سابق تیم ملی جوانان ایران برعهده دارد و حمید قائمی نیز هدایت تیم آکادمی قائمی را بردوش دارد.
عموئیان یادآورشد: هدف اصلی ما قرار گرفتن تیم های قمی در رتبه های اول تا سوم جدول است و بازیکنان این تیم ها نیز منتخب جوانان و نوجوانانی هستند که در لیگ های کشوری موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
وی ادامه داد: بازی ها در دو گروه متفاوت برگزار و در نهایت از هر گروه یک تیم صعود و بازی فینال را برگزار می کنند و در نهایت تیم قهرمان مشخص خواهد شد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com