کد خبر ۴۹۶۳۲ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۳
فرماندهی انتظامی استان قم:

ماه ربیع فرصتی برای تبیین و نهادینه کردن اخلاق محمدی(ص) است

فرمانده انتظامی استان با بيان اين که پيامبر اکرم(ص) توانست اخلاق دینی را در سرزميني که بويي از اخلاق نبود گسترش داده و ما امروز شاهد بيش از یک و نیم میلیارد انسان مسلمان در دنيا هستيم،‌گفت: ماه ربیع فرصتی برای تبیین و نهادینه کردن اخلاق محمدی(ص) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "کاظم مجتبایی"در جلسه شورای فرماندهی، علت اهميت ماه ربيع الاول را به دليل قرار داشتن ميلاد بزرگترين مخلوق عالم حضرت محمد مصطفي (ص) دانست و اظهارداشت: ربیع یعنی بهار چون ولادت پاک ترین و با اخلاق ترین انسان ها، که از نظر کرامت و مراتب اخلاقي در بین همه آفریده ها زبانزد و سرآمد است در این ماه قرار داشته و حتماً براي مومنان بهار سال است.
وي با بيان اين که وظيفه ما نهادينه کردن اخلاق محمدي (ص) در کل ماه هاي سال است، گفت: نبی مکرم اسلام(ص) ویژگی های زیادی داشتند اما مکارم اخلاقی در زندگی با عظمت ایشان بیش از ساير ويژگي ها و خصايص ديگر خود را نشان می دهد تا جايي که پروردگار عالم دليل رسالت ایشان را ترويج، انتشار و تکمیل مکارم اخلاق ذکر می کند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: پيامبر اکرم(ص) توانست اخلاق دینی را در سرزميني که بويي از اخلاق نبود گسترش داده و ما امروز شاهد بيش از یک و نیم میلیارد انسان مسلمان در دنيا هستيم.
وي با بيان اين که بايد ویژگی های اخلاقي رسول مکرم اسلام(ص) را در بين اعضاي خانواده، جامعه و همکاران گسترش داد، ماه ربیع را فرصتی برای تبیین و نهادینه کردن اخلاق محمدی(ص)دانست.
سردار مجتبايي در ادامه از تلاش های گسترده همه روسا، فرماندهان، معاونان و کارکنان اين فرماندهي به دليل ایجاد امنیت در طول ايام ماه صفر و بخصوص اربعين حسيني(ع) قدرداني کرد.
سردار مجتبايي سپس به موضوع گروگان گیری و توفيق پليس آگاهي استان در آزادي نوجوان 14 ساله و همچنين کشف خودرو مسروقه به همراه کودک چهارساله داخل آن اشاره کرد و گفت:با توجه به حساسيت موضوع و به لطف الهی اين خودرو مسروقه با حضور شخص فرماندهي و دادستاني در محل و هم افزايي تمام کلانتري ها، پلیس امنيت عمومي، پليس آگاهی، يگان فوريت هاي پليسي110 ، پليس راهور و پلیس راه استان طي دو ساعته کشف شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com