کد خبر ۴۹۶۷۲ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶
رئیس پلیس آگاهی استان قم:

کیف‌زن حرفه‌ای حرم حضرت معصومه(س) دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک کیف‌زن حرفه‌ای در حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: نامبرده در تحقیقات پلیس به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف زنی در اطراف ضریح حرم مطهر در قسمت خواهران، مأموران واحد خواهران فرماندهی انتظامی معصومیه(س) موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ادامه طی بازرسی از متهمه یک دستگاه گوشی تلفن همراه، مدارک شناسایی و کارت‌بانکی متعلق به یک مالباخته کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال نامبرده به پلیس آگاهی استان مشخص شد وی اهل و ساکن یکی از استان‌های جنوبی کشور و دارای سوابق متعدد کیف زنی و سرقت است که نهایتاً در تحقیقات مأموران به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

کرمی با بیان اینکه تمام مالباختگان شناسایی‌شده‌اند، توصیه کرد: بانوان در صورت حضور در اماکن شلوغ و پرازدحام از آوردن اسناد، مدارک، طلا و پول خودداری کرده و در مواجهه با افراد مشکوک سریعاً مأموران مستقر در آن محل را مطلع کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com