کد خبر ۴۹۷۱۲ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در قزوین مشخص شدند

قزوین-ایرنا-برگزیدگان پنجمین مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضاییه در قزوین امروز پنجشنبه مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، مرحله منطقه ای پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه با حضور برگزیدگانی از استان های قزوین، مرکزی، البرز، تهران، قم و و زنجان در روزهای اول و دوم آذر ماه در قزوین برگزار شد.
در این مسابقات قرآنی در بخش درک مفاهیم طاهره بابایی از مرکزی، محمد عباسی از قم و محمد حسنی از استان مرکزی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
در بخش حفظ موضوعی لیلا جرفی از البرز، مهدی طالبی از قم و طاهره گلشن از تهران به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش اذان زیر 16 سال نیز سامیار عزیزی از زنجان، امیرعلی قربانی جنت از البرز و علیرضا شاکری فر از قزوین و در بخش اذان بالای 16 سال اسماعیل قاسم بیگی از قم، ابراهیم مهرانی از البرز و سجاد ملکی از زنجان به عنوان اول تا سوم معرفی شدند.
در بخش حفظ پنج جزء زیر 16 سال برادران علی محمد حسنی از زنجان،امیرعباس دوست محمدی از قزوین و سجاد تلخابی از استان قم و در بخش حفظ پنج جزء زیر 16 سال خواهران عطیه باقری از قم و یاسمن مقصودی از مرکزی به عنوان های برتر دست یافتند.
در بخش حفظ پنج جزء برادران نیز بالای 16سال حسین جعفری از زنجان و محمد عابدی از تهران و در بخش حفظ پنج جزء خواهران بالای 16 سال سکینه ذوالقدر از قزوین، الهام سعادت از البرز و فاطمه رستمی از قم به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در بخش حفظ 10 جزء زیر 16 سال برادران نیز محمد حسین پیرعباسی و محمد حسین عاشوری از تهران و در بخش خواهران زهرا صفرزاده و ستایش فولادوند از قزوین به رتبه های برتر دست یافتند و در بخش 10 جزء برادران بزرگسالان نیز رضا علیخانی از مرکزی و در بخش خواهران فاطمه اوسطی از زنجان،کلثوم نظری از قم و زینب شیرخانی از قزوین مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش حفظ 15 جزء زیر 16 سال برادران محمد و مهدی متقی از قم و در بخش بزرگسالان و محمد جواد پیرعباسی و منصور فرجی از تهران و در بخش خواهران زهرا جعفری از تهران به عنوان برتر معرفی شدند.
در بخش حفظ 20 جزء زیر 16 سال نیز فاطمه صفرزاده از قزوین و محمد حسین رادمهر از مرکزی و در بخش بزرگسالان محمد هادی اسلامی و محمد ابراهیم پیرعباسی از استان تهران و زینب آزادی از استان زنجان به عنوان برتر شناخته شدند.
در بخش حفظ کل زیر 16 سال نیز زهرا دویران از زنجان و در بخش حفظ کل بزرگسالان برادران مصطفی محمدی و مرسل دویران از استان زنجان و در بخش حفظ کل بزرگسالان خواهران فائزه جعفری،رقیه سادات موسوی و مریم محمدی از استان های قم،البرز و زنجان تقدیر شدند.
در بخش ترتیل زیر 16 سال برادران هم علی محمدی از قم وعلیرضا قاسمی از قزوین و در بخش ترتیل بزرگسالان خواهران رضوان جلالی فر از تهران،رقیه حسن لو از زنجان و حمیده طاغوتی از البرز و در بخش ترتیل بزرگسالان برادران محمد جواد آهویی ،حامد افشانی و محمد حسن شفق از قزوین حائز رتبه های برتر شدند.
در بخش قرائت بزرگسالان نیز این مسابقات ازعلیرضا مسیح پور از قم،رضا صباغی از تهران و حمید رحیمی از تهران تقدیر شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com