کد خبر ۴۹۷۱۸ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵

همایش سراسری مسئولان فرهنگی وزارت ورزش در قم پایان یافت

مراسم اختتامیه همایش سراسری مسئولان و مدیران فرهنگی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در قم پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، همایش سراسری مدیران و مسئولان فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که از روز گذشته آغاز به شده بود صبح امروز به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این همایش صبح امروز با حضور  احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، سید مهدی صادقی استاندار قم و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در محل خانه جوانان پیگیری شد.

هدف از برگزاری این همایش دوروزه توانمندسازی و دانش‌افزایی جوانان و طرح پیوست فرهنگی بود که ابعاد و راه‌کارهای اجرایی این طرح موردبررسی قرار گرفت.

در پایان نیز از 30 مدیران و مسئولان فرهنگی ورزشی حاضر در همایش با حضور مسئولان استانی و وزارتخانه تجلیل  و قدردانی شد.

علی پارسانیا در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی از برگزاری این همایش تبیین سیاست‌های فرهنگی وزارت ورزش در بخش فرهنگی به‌ویژه بخش ورزش بوده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های مختلفی سیاست‌های ابلاغی وزارت خانه مشخص‌شده و برنامه‌ریزی فرهنگی ادارات کل کشور تا پایان سال 97 مشخص شد.

وی گفت: بحث پیوست نگاری فرهنگی دیگر موضوع این همایش بود که مدیران کل در تمامی رویدادهای ورزشی مسئله پیوست فرهنگی را لحاظ کنند و در نظر داشته باشند و باید آیتم‌های فرهنگی که مدنظر وزارت ورزش است را اجرایی سازند.

پارسانیا تصریح کرد: امیدواریم که با تشکیل کمیته‌های فرهنگی تمامی هیئت‌های ورزشی استان سیاست‌های ابلاغی و ظرفیت‌های گسترده قم را با مباحث جدی‌تر دنبال کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com