کد خبر ۴۹۷۱۹ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
استاندار قم:

600 مرکز فرهنگی و پژوهشی در استان قم تاسیس شده است

استاندار قم گفت: در حال حاضر نزدیک به 600 مرکز فرهنگی و پژوهشی در سطح استان وجود دارد اما متأسفانه تاکنون به فرهنگ متعالی نرسیده و در بعضی مواقع شاهد برداشت‌های متفاوت و حتی متناقض در امور فرهنگی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید مهدی صادقی در همایش سراسری مسئولان فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که ظهر امروز در سالن بعثت فرهنگسرای جوان استان قم برگزار شد، با اشاره به احساس وظیفه‌ همه مسئولان در راستای اعتلای فرهنگ جامعه اظهار داشت: در بخش فرهنگی هیچ‌گونه همسویی و یک‌صدایی مورد انتظار برای دستیابی به این هدف وجود ندارد.

استاندار قم افزود: در حال حاضر نزدیک به 600 مرکز فرهنگی و پژوهشی در سطح استان وجود دارد اما متأسفانه تاکنون به فرهنگ متعالی نرسیده و در بعضی مواقع شاهد برداشت‌های متفاوت و حتی متناقض در امور فرهنگی هستیم که این مسئله موجب سکون درزمینهٔ ی پیشرفت فرهنگی می‌شود.

وی بابیان اینکه باید نقش مردم در زمینهٔ ی فرهنگ به‌درستی تبیین شود گفت: درزمانی که شاهد همراهی و همدلی برای دستیابی به هدف مشترک تلاش نماییم، قطعاً به آن خواهیم رسید.

استاندار قم با اشاره به اهمیت توجه به ورزش همگانی و به‌ویژه پیاده‌روی خانوادگی عنوان کرد: برنامه‌ریزی مشخص برای برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب افزایش شور و نشاط در جامعه و نیز افزایش حس مسئولیت‌پذیری شهروندان در قبال جامعه خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com