کد خبر ۴۹۷۳۴ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

روزانه ۷۳۰ تن پسماند در قم تولید می‌شود

قم - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به تولید روزانه ۷۳۰ تن پسماند در قم گفت: تولید این حجم از پسماند سبب شده که به سمت مدیریت کاهش مصرف و تولید برویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به تولید روزانه ۷۳۰ تن پسماند در شهر قم اظهار کرد: تولید این حجم از پسماند سبب شده است که به سمت مدیریت کاهش مصرف و تولید برویم.

وی با اشاره به اینکه شناخت گروه‌های هدف برای ارائه آموزش ضروری است، گفت: کودکان یکی از گروه‌های هدف آماده دریافت آموزش مناسب هستند و سازمان مدیریت پسماند به دنبال استفاده از این ظرفیت و آموزش به گروه‌های سنی از جمله کودکان است.

میرابراهیمی گفت: مربیان هم مادر یک خانواده هستند و هم در مهدها به عنوان مربی فعالیت می‌کنند و می‌توانند آموزش‌های شهروندی را به خوبی به کودکان منتقل کنند.

به گفته وی، مربی مهدکودک در واقع جایگزین مادر در زمان نبود اوست، بنابراین وظیفه او فقط نگهداری و پرستاری از کودک نیست بلکه مربی باید به همه جوانب پرورش جسمی و معنوی کودک توجه کند و  زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای کودکان را فراهم و از طریق آموزش مناسب، مهارت‌ها، ارزش‌ها و اصول اخلاقی، انسانی، اجتماعی و فرهنگی را به آنها انتقال دهد.

وی به برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند جهت استمرار و ارائه آموزش به مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: این سازمان به منظور ارائه آموزش به کودکان و محصولات فرهنگی و جمع آوری پسماندهای خشک مراکز آموزش دیده آمادگی لازم را دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com