کد خبر ۴۹۷۴۶ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم:

طرح حامیان فضای سبز شهری در قم اجرا می‌شود

قم - مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای طرح حامیان فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به پیگیری ۴۰۰ مورد گزارشات مردمی و سامانه ۱۳۷ در حوزه پارک‌ها و فضای سبز شهر، اظهار کرد: عمده این گزارش‌ها در خصوص قطع، هرس غیراصولی و تخریب باغچه‌ها بوده که پیگیری لازم از سوی این سازمان انجام شده است.

وی از اجرای طرح حامیان فضای سبز شهری در راستای مشارکت شهروندان در راستای اعلام خسارات فضای سبز خبر داد و تصریح کرد: در نظر داریم با اجرای این طرح از ظرفیت شهروندان برای حفظ فضای سبز و درختان سطح شهر استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم نقش مؤثر مشارکت شهروندان در حفظ فضای سبز شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: عمده پیگیری‌های پلیس فضای سبز و کنترل نظارت فضای سبز با گزارشات مردمی انجام شده است.

جوادیان با تأکید بر اینکه حفظ و توسعه فضای سبز شهر جز با همکاری و مشارکت شهروندان میسر نخواهد بود، بیان کرد: تخریب درختان با وجود تلاش‌ها و منابعی که برای کاشت آنها صرف می‌شود کار درستی نیست و به همین خاطر این سازمان با جدیت پیگیر قضایی افرادی که نسبت به تخریب فضای سبز و قطع درختان اقدام می‌کنند می‌باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com