کد خبر ۴۹۷۵۹ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
مسئول فرهنگی اوقاف اسلامشهر در گفت‌وگو با فارس:

برگزاری نشست وقف و غبارروبی امامزاده عقیل (ع) با حضور اعضای حوزه علمیه قم

مسئول فرهنگی اوقاف اسلامشهر از برگزاری نشست تخصصی وقف با حضور اعضای حوزه علمیه این شهرستان و غبارروبی از امامزاده عقیل (ع) در دهه وقف خبر داد.

حجت الاسلام هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره مهمترین برنامه‌های دهه وقف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر گفت: یکی از مهم‌ترین ویژه برنامه‌ها غبارروبی از امامزاده عقیل (ع) با حضور چندین تن از اعضای حوزه علمیه این شهرستان است. 

وی درباره دیگر برنامه‌ها افزود: برگزاری نشست تخصصی وقف در حوزه علمیه شهرستان اسلامشهر از برنامه‌های مهم اداره اوقاف و امور خیریه است. 

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر چندی پیش به خبرنگار فارس گفته بود: در دهه وقف مبلغین اعزامی از حوزه علمیه ضمن مراجعه به مدارس و تشریح موضوع وقف برای دانش‌آموزان زنگ انشاء را در مدارس برگزار می‌کنند. 

وی افزود: موضوع زنگ انشاء دانش‌آموزان با موضوع وقف است اینکه مسابقه دلنوشته با همین موضوع در سطح آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار خواهد شد. 

مسئول فرهنگی اجتماعی اوقاف اسلامشهر تصریح کرد: از مبلغین اعزامی از قم که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به مدارس مراجعه می‌کنند در طرح آموزشی سبک زندگی استفاده خواهیم کرد. 

وی اظهار داشت: طرح آموزشی سبک زندگی ویژه دانش‌آموزان و مربیان و اولیا است. 

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: قرار است طرح آموزشی سبک زندگی در چندین مدرسه شهرک واوان به صورت پایلوت اجرایی شده و به دیگر مناطق تعمیم داده شود. 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com