کد خبر ۴۹۷۷۴ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
در لیگ جهانی کاراته انجام می‌شود؛

آغاز تلاش «امیر مهدی‌زاده» در آخرین دور کاراته وان ۲۰۱۷

قم - تلاش امیر مهدی‌زاده قهرمان کاراته قم، برای موفقیت در آخرین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان در سال جاری میلادی از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، امیر مهدی زاده پر افتخارترین کاراته کای ایرانی از استان قم که برای حضور در مسابقات کاراته وان ژاپن راهی این کشور شده است از امروز با مسابقه برابر حریفی از کشور میزبان، کار خود را در این رقابت‌ها آغاز می‌کند.

مسابقات کاراته وان ژاپن آخرین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ است که نتایج آن در تعیین رنکینگ نهایی کاراته کاهای جهان از سوی فدراسیون جهانی در پایان سال جاری میلادی اهمیت زیادی دارد و پیش بینی می‌شود مهدی زاده با کسب مدال در این مسابقات صدرنشینی خود را حفظ کند.

مهدی زاده در حال حاضر بالاتر از رقبای سرسخت برزیلی، هلندی، ایتالیایی و ازبک خود در رنکینگ دسته منهای ۶۰ کیلوگرم کاراته مردان جهان در صدر قرار دارد و کسب مدال طلا در اوکیناوای ژاپن به معنای تثبیت این صدرنشینی در پایان سال خواهد بود.

این در حالی است که کاراته کاهای زیادی برای حضور در این مرحله لیگ جهانی در ژاپن که به صورت آزاد برگزار می‌شود راهی اوکیناوا شده‌اند با این حال شانس کسب مدال برای امیر مهدی زاده نسبت به سایر رقبا پررنگ‌تر است و باید دید مهدی زاده که کسب ۲ مدال طلای جهان را در کارنامه دارد در شرق دور چه نتایجی کسب خواهد کرد.

مهدی زاده بارها عنوان کرده که هدفش حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال طلای المپیک است در حالی که این کاراته کای قمی سال آینده باید برای سومین بار در بازی‌های آسیایی نیز شرکت کند و پس از کسب طلای بازی‌های آسیایی اینچئون به دنبال دومین طلای متوالی، این بار در جاکارتا ۲۰۱۸ خواهد بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com