کد خبر ۴۹۸۹۴ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۶
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی در قم برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: هم زمان با برگزاری مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی پانزدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه و همچنین چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه با حضور مراجع تقلید و علما در قم برگزار می‌شود.

مرتضی نجفی قدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به برگزاری همایش‌های اساتید تفسیر و مبلغان حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی اظهار داشت: به منظور پاسداشت سی و ششمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی مقرر است چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه در شامگاه روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه در بیت شریف علامه طباطبایی برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های نخستین روز همایش بزرگداشت علامه طباطبایی افزود: در این مراسم مرجع عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی و آیت‌الله موسوی جزایری در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: در این مراسم از آیت‌الله تسخیری به دلیل فعالیت‌های دینی در عرصه خارجی، آیت‌الله موسوی جزایری به سبب سابقه طولانی در جایگاه امامت جماعت، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده به سبب بیان احکام دینی به شیوه جدید و جذاب و آیت‌الله حائری شیرازی به سبب سوابق طولانی در بیان مواعض و اخلاق و تلاش گسترده در عرصه تبلیغات دینی مذهبی بین جوانان و اقشار مختلف جامعه تقدیر می‌شود.

نجفی قدسی با اشاره به برنامه‌های دومین روز همایش عنوان کرد: در این روز از بیانات مفسر گرانقدر آیت‌الله جوادی آملی بهره‌مند می‌شویم و آیت‌الله استادی نیز سخنرانی می‌کند.

وی افزود: در دومین روز از این مراسم نیز آیت‌الله میرمحمدی صاحب تبلیغ بلاغ و عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله کریمی جهرمی به سبب تألیف کتاب‌های متعدد در زمینه علوم قرآن و حجت الاسلام سید محمد باقر حجتی به سبب سوابق طولانی در زمینه تدریس قرآن در دانشگاه‌ها و کتاب مختلف در زمینه تفسیر و حجت الاسلام ربانی خراسانی از پیشگامان برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن تقدیر می‌شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به برنامه‌های آخرین روز مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: در شامگاه پنجشنبه نهم آذر ماه آیت‌الله مصباح یزدی از شاگردان برجسته حضرت علامه طباطبایی(ره) در جمع اساتید حوزه و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در دارالقرآن علامه به ایراد سخن می‌پردازند و آیت‌الله رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) و آیت‌الله فیاضی نیز از دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com