کد خبر ۴۹۹۴۴ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۲
تسنیم از لیگ برتر فوتسال گزارش می‌دهد

ارژن و تاسیسات دریایی در اندیشه کاهش اختلاف با صدر جدول

تیم لبنیات ارژن شیراز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف تاسیسات دریایی می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه 9 آذرماه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای این هفته تیم لبنیات ارژن شیراز در دیداری خارج از خانه در تالار هندبال تهران مقابل تیم تاسیسات دریایی ایرانیان به میدان می‌رود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم تاسیسات پایان یافت.  

تیم لبنیات ارژن شیراز هفته گذشته در دیداری نزدیک مقابل فرش آرا مشهد یک بر صفر مغلوب شده، تیم تاسیسات دریایی نیز هفته گذشته مقابل شهروند ساری به تساوی یک بر یک رضایت داده است.

تیم ارژن شیراز در 9 بازی خارج از خانه خود تنها یک‌بار شانس پیروزی داشته و در 8 بازی دیگر بازنده میدان بوده است. در مقابل تیم تاسیسات دریایی قرار دارد که در دیدارهای خانگی عملکرد خوبی داشته و تنها 2 بار طعم شکست خانگی را چشیده است.

تیم لبنیات ارژن شیراز در 19 بازی گذشته 46 گل زده و 57 گل دریافت کرده است و تفاضل گل منفی 11 این تیم نشان‌دهنده بنیه دفاعی ضعیف این تیم شیرازی است. تاسیسات دریایی  نیز در 19 بازی گذشته 76 گل زده و 49 گل دریافت کرده است و بعد از تیم مس سونگون ورزقان بیشترین تعداد گل‌های زده را دارد. خط حمله قوی این تیم کار شاگردان کمالی را سخت خواهد کرد.

 در حال حاضر تیم ارژن با 6 برد، یک مساوی و 12 باخت و کسب 19 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. تیم تاسیسات دریایی نیز با 13 برد، یک مساوی، 5 باخت و کسب 40 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم‌ مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند.

نتایج قبلی تیم ارژن

تیم ارژن در هفته اول در دیدار خانگی مقابل مقاومت البرز با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد. این تیم در هفته دوم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم آتلیه طهران قم 3 بر 2 مغلوب شد.

شاگردان کمالی هفته سوم در خانه مقابل قهرمان فصل گذشته گیتی پسند اصفهان به میدان رفتند و در پایان با نتیجه 3 بر یک مغلوب این تیم قدرتمند و مدعی عنوان قهرمانی شدند. این تیم در هفته چهارم مقابل تیم پارسیان شهر قدس 3 بر یک شکست خورد.

ارژنی در هفته پنجم در دیدار خانگی برای کسب 3 امتیاز کامل بازی سنگ تمام گذاشتند و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم شهروند ساری پیروز شدند و بعد از 4 هفته طعم شیرین پیروزی را چشیدند. شاگردان کمالی در هفته ششم لیگ برتر مقابل تیم فرش‌آرا مشهد با نتیجه 7 بر 2 شکست خوردند.

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دیدار دو تیم ارژن شیراز و تاسیسات دریایی با برتری 2 بر صفر به نفع تیم تاسیسات پایان یافت. هر دو گل این دیدار را مهدی جاوید به ثمر رساند.

 این تیم در هفته هشتم رقابت‌ها مقابل تیم مس سونگون وزرقان متحمل شکست سنگین 6 بر یک شد. شاگردان کمالی در هفته نهم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم آذرخش بندرعباس 4 بر صفر پیروز شدند.

شاگردان کمالی در هفته دهم مقابل تیم ملی حفاری اهواز با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شدند. در هفته یازدهم در دیداری خانگی با نتیجه 6 بر 3 از سد شهرداری ساوه گذشتند.

ارژنی‌ها در هفته دوازدهم مقابل هیئت فوتبال قم 3 بر یک پیروز شدند و در هفته سیزدهم مقاومت قرچک را با نتیجه 4 بر 3 پشت سر گذاشتند. شاگردان کمالی در هفته چهاردهم مقابل مقاومت البرز با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند، در هفته پانزدهم مقابل تیم آتلیه طهران قم یک بر 3 تن به شکست دادند.

این تیم در هفته شانزدهم 3 بر 2 از گیتی‌پسند شکست خورد. در هفته هفدهم مقابل تیم پارسیان شهر قدس 6 بر یک پیروز شد. در هفته هجدهم مقابل شهروند ساری 7 بر 2 بازی را واگذار کرد و در هفته نوزدهم مقابل فرش آرا مشهد یک بر صفر مغلوب شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com