کد خبر ۵۰۰۰۴ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸

شب شعر رحمت و وحدت برگزار می شود

شب شعر رحمت و وحدت به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) جمعه دهم آذر بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر، شب شعر رحمت و وحدت به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) جمعه دهم آذر بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب در شبستان امام خمینی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.

در این مراسم  که با حضور علما، طلاب و مردم همیشه در صحنه شهر قم برگزار می شود، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به  تبیین ضرورت وحدت در جامعه و جهان اسلام و ایجاد راهکارهای مشترک بین مذاهب اسلامی در مقابل توطئه ها و فتنه های استکبار خواهند پرداخت.

 در ادامه شعرای برجسته شیعه و اهل سنت ایران استاد محمد علی مجاهدی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالله حسینی، عباس شاه زیدی،امجد ویسی، فیاض حسنلو و محمد جواد شرافت به شعر خوانی در مدح پیامبر اکرم (ص)خواهند پرداخت .

 این مراسم به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه، آستان مقدس حضرت فاطمه معصوعه (س)، صدا و سیمای قم و شهرداری قم برگزار می شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com