کد خبر ۵۰۰۶۳ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
اهداء جایزه به هموطنان زلزله زده کرمانشاه

جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا به یک قمی رسید

علی‌اصغر حسن‌زاده ملی‌پوش قمی موفق شد بالاتر از توحید لطفی دیگر نامزد ایرانی این عنوان و جیراوات سورنویچیان از تایلند جایزه مرد سال فوتسال آسیا را از آن خود کند. وی بعد از انتخابش به‌عنوان مرد سال 2017 فوتسال آسیا جایزه خود را به هموطنان زلزله زده کرمانشاهی تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی اصغر حسن زاده امروز چهارشنبه به صورت رسمی به عنوان بهترین بازیکن فوتسال سال 2017 آسیا معرفی شد.

علاوه بر حسن زاده، توحید لطفی از تیم مس سونگون و یک بازیکن از تایلند نیز نامزد دریافت این عنوان بودند.
 
علی‌اصغر حسن‌زاده، بعد از انتخابش به‌عنوان مرد سال 2017 فوتسال آسیا گفت: دوست دارم این جایزه را به هموطنان عزیزم در مناطق زلزله زده کرمانشاه تقدیم کنم؛ امیدوارم من را در غم خود شریک بدانند و هر کاری از دستم بربیاید برایشان انجام می‌دهم.
 
بهترین فوتسالیت آسیا هر سال توسط کمیته ای در فیفا انتخاب می شود. 
 
حسن زاده بازیکن تیم فوتسال ارم کیش قم بود که بعد از راه یافتن به تیم ملی، در تیم های مطرح کشوری بازی کرده و بسیار خوب درخشیده است.
 
وی در سال‌های 2014 و 2016 نیز به عنوان مرد سال فوتسال آسیا انتخاب شده بود. حسن زاده در تیم گیتی پسند اصفهان بازی می کند.
 
انتخاب حسن زاده افتخار بزرگی برای ورزش قم است
 
رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم با تبریک به علی اصغر حسن زاده کاپیتان قمی تیم ملی به خاطر کسب عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال جاری، گفت: این انتخاب افتخار بزرگی برای ورزشکاران، مردم قم و فوتسال این استان به شمار می آید.
 
جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا به یک قمی رسید
 
رضا بمانی خاطرنشان کرد: انتخاب حسن زاده برای سومین بار به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا حامل این پیام است که می توان از مناطق محروم قم به مراحل بالایی جهانی و ملی دست یافت.
 
وی ادامه داد: در زمان حضور حسن زاده در شهر مقدس قم علاوه بر استقبال رسمی از وی تجلیل نیز خواهد شد.
 
وی گفت: حسن زاده از بازیکنان خوشنام قمی است که در سطح ملی و بین المللی افتخارآفرینی کرده و امید است هر روز شاهد شکوفایی ورزش در این شهر مقدس باشیم.
 
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com