کد خبر ۵۰۰۶۵ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ایام هفته وحدت صورت می گیرد؛

اعزام گروه تواشیح میعاد قم به کشور آفریقای جنوبی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی

گروه تواشیح میعاد قم از گروه های برتر کشور در زمینه هنر مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم آذرماه جاری برای اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در هفته وحدت عازم کشور آفریقای جنوبی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، محمد مهدی نجفی مدیر روابط عمومی گروه تواشیح میعاد ضمن اعلام این خبر گفت:‌ خداوند منان را شاکریم که برای چندمین بار پیاپی این توفیق نصیب اعضای گروه تواشیح میعاد قم شد تا فرای مرزهای جمهوری اسلامی ایران به تبلیغ دین مبین اسلام بپردازند.

نجفی افزود: بنا به دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گروه میعاد به مدت ده روز در ایام هفته وحدت جهت اجرای برنامه های قرآنی عازم کیپ تاون پایتخت کشور آفریقای جنوبی در جنوبی ترین نقطه آفریقا خواهد شد.

وی گفت:‌آفریقای جنوبی جزو کشورهایی است که مردم آن به شدت علاقمند به برنامه ها و محافل قرآنی هستند و همه تیم های قرآنی که تاکنون به این کشور اعزام شده اند ضمن اذعان به این مساله از برگزاری جلسات پرشور و پرحرارت در این کشور خبر داده اند. که این مساله ناشی از اعزام قراء، حفاظ و گروه های ممتاز پیش از این بوده است که خاطره خوبی برای مردم این کشور به یادگار گذاشته اند.

نجفی با بیان اینکه‌گروه میعاد تاکنون توفیق داشته که در کشورهای پاکستان، سنگال، مالزی، تایلند و روسیه اجرای برنامه داشته است، افزود: در این سفر نیز بنده و سایر اعضای گروه آقایان محمد رسول مهدوی، روح الله آقایی و علی صافی در قالب گروه میعاد به کیپ تاون اعزام خواهیم شد. بنده و سایر دوستانم در گروه میعاد ضمن اینکه خود را مبلغ آستان کبریایی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و مدیون به وجود مبارک ایشان می دانیم، با طلب دعای خیر از همه عزیزان قرآن دوست، از هموطنان عزیزمان تقاضا داریم برای ما توفیق هر چه بیشتر برای تبلیغ دین مبین اسلام، خصوصا مکتب حقه تشیع از درگاه ایزد منان مسالت نمایند.

گفتنی است گروه میعاد از گروه های ممتاز مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم از سال 1385 تاسیس شده و همواره جزء‌گروه های برتر کشور قلمداد شده است. این گروه در سال 1394 در نوزدهمین دوره مسابقات سراسری تواشیح و همخوانی که در تهران برگزار شد رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از آرشیو این گروه به سایت رسمی گروه میعاد به آدرس www.miaadqom.com مراجعه فرمایند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com