کد خبر ۵۰۰۷۶ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
مدیر کتابستان رضوی خبر داد

جشنواره فروش با 30 درصد تخفیف در کتابستان رضوی قم

مهدی جوکار مدیر کتابستان رضوی با اشاره به توجه ویژه کتابستان رضوی به اجناس ایرانی و جشنواره تخفیفات در کتابستان رضوی اظهار داشت : از 9 لغایت 17 ربیع‌الاول طبق برنامه‌ریزی‌ها جشنواره فروش با 30 درصد تخفیف در همه بخش‌ها در کتابستان رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم ، مهدی جوکار در نشست خبری که در کتابستان رضوی برگزار شد، با اشاره به رویکرد این موسسه فرهنگی اظهار داشت: بیش از سه سال از افتتاح مرکز کتابستان رضوی می‌گذرد که از یک سال پیش به علت تغییر در مدیریت، با تفاهمی که بین بنیاد پژوهش اسلامی آستان قدس رضوی و کتابستان صورت پذیرفت رویکرد این موسسه دارای تغییراتی شد.

وی با بیان اینکه بیش از 40 هزار عنوان کتاب پالایش‌شده در کتابستان رضوی قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه این کتاب‌ها فیلتر شده و متناسب بافرهنگ و سلایق مختلف بوده و همه آن‌ها متناسب با تفکر اسلامی و ایرانی در کتابستان وجود دارد.

مدیر کتابستان رضوی ابراز کرد: در این مجموعه بخش‌های مختلفی برای همه اعضای خانواده و متناسب با سلایق آن‌ها شامل محصولات فرهنگی، کتاب، صنایع‌دستی، لوازم‌التحریر، حجاب و بازی‌های فکری برای سنین مختلف پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به توجه ویژه کتابستان رضوی به اجناس ایرانی تصریح کرد: جز در موارد اضطرار و برای یکدستی اجناس، آن‌هم فقط در بخش لوازم‌التحریر و بازی‌های فکری هیچ محصول خارجی در این فروشگاه وجود ندارد.

جوکار، برگزاری جشنواره تخفیفات در کتابستان رضوی را مدنظر قرار داد و افزود: از 9 لغایت 17 ربیع‌الاول طبق برنامه‌ریزی‌ها جشنواره فروش با 30 درصد تخفیف در همه بخش‌ها در کتابستان رضوی اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر ارائه سبد کتاب برای افزایش رضایتمندی و کمک برای بهبود انتخاب‌ها، عنوان کرد: برای کمک به انتخاب مناسب مشتریان در خرید کتاب، در این مجموعه با مشاوره‌هایی که صورت می‌گیرد متناسب با نیاز، سلیقه و هزینه کتاب‌های موردنیاز به افراد معرفی می‌شود.

مدیر کتابستان رضوی با اشاره به همکاری این مجموعه با 200 ناشر یادآور شد: گردش مالی مجموعه کتابستان در یک سال اخیر 9 برابر شده است، ولی این درآمد فقط کمک به خارج شدن از زیان دهی و تأمین هزینه‌ها بوده است.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com