کد خبر ۵۰۱۶۱ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
در مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور؛

تیم بسکتبال مهتاب قم برابر میهمان خود شکست خورد

قم - تیم بسکتبال مهتاب قم در در مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور در خانه برابر میهمان خود تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته سوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ سطح دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد که در یکی از بازی‌های برگزار شده در قم تیم بسکتبال مهتاب قم در دیدار برابر تیم نسل طلایی شاهرود شکست خورد.

در این مسابقه که جمعه شب در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد تیم بسکتبال قم با هدایت سعید صفر پور در دیدار برابر حریف شاهرودی خود در یک بازی نزدیک و دیدنی ۸۲ بر ۸۰ بازنده میدان شده و دومین شکست خود را در این رقابت ها تجربه کرد.

مهتاب که در اولین دیدار خود نیز در این مسابقات شکست خورده بود در هفته دوم در خانه اولین بردش را به دست آورد و انگیزه زیادی برای کسب دومین پیروزی با استفاده از امتیاز میزبانی داشت اما شرایط بازی به این تیم روی خود نشان نداد و در نهایت با یک پرتاب ۲ امتیازی اختلاف ، نتیجه را واگذار کرد.

بسکتبالیست‌های تیم مهتاب قم در نخستین بازی این فصل برابر یس‌آل گرگان با نتیجه ۶۴ بر ۵۶ نتیجه را واگذار کردند و در هفته دوم در تلاش به دنبال نخستین برد این فصل برابر هیئت همدان به پیروزی رسیده اند اما شکست برابر نسل طلایی شاهرود تا حدودی برنامه های این تیم برای صعود را مختل کرده است.

سعید صفرپور سرمربی تیم بسکتبال مهتاب قم پیش از این ابراز امیدواری کرده بود روند موفقیت‌های تیم مهتاب قم در بازی‌های آینده ادامه داشته باشد و گفته بود این تیم در راه صعود از مرحله گروهی این مسابقات کاملاً امیدوار است اما با شرایط جدید ، مهتاب از صعود دور شده است.

تیم مهتاب برای اولین سال است که در لیگ‌های بسکتبال بزرگسالان کشور شرکت می‌کند و نیاز به تجربیات زیادی در این سطح دارد اما این ظرفیت در مهتاب وجود دارد که بتواند برای صعود و رسیدن به مراحل بعدی تلاش کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com