کد خبر ۵۰۱۶۴ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
اتفاق عجیبی که در قم رقم خورد؛

شکست فنی نماینده بسکتبال قم به دلیل خرابی اسکوربورد

قم - تیم بسکتبال خلیج فارس قم در مسابقه‌ای که قرار بود در قم برگزار شود به دلیل خرابی اسکوربورد متحمل باخت فنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، تیم‌های بسکتبال خلیج فارس قم و پدافند رعد آبادان قرار بود جمعه شب در چارچوب دور گروهی مسابقات لیگ سطح دوم بسکتبال قهرمانی کشور در قم با هم روبرو شوند که این دیدار در عین ناباوری با وجود حضور هر ۲ تیم در سالن با شکست فنی نماینده قم همراه شد.

در این مسابقه که قرار بود در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شود هر ۲ تیم طبق برنامه و با حضور داوران، در محل مسابقه حاضر شدند اما پیش از شروع مسابقه تلاش برای فعال کردن اسکوربورد مسابقه بی ثمر بود و طبق مقررات، این بازی به دلیل خرابی اسکوربورد لغو شد.

بر این اساس و به دلیل این که مسئول تهیه و آماده سازی تجهیزات برگزاری مسابقه تیم میزبان است و این وظیفه بر دوش تیم بسکتبال خلیج فارس قم بوده است نتیجه این مسابقه به صورت باخت فنی برای نماینده قم محاسبه و ۲۰ بر صفر به سود تیم رعد پدافند آبادان اعلام شد.

این اتفاق نادر در حالی رخ می‌دهد که مشخص نیست چرا مسئولان باشگاه میزبان پیش از انجام مسابقه، وضعیت اسکوربورد سالن شهدای بهزیستی را بررسی نکرده‌اند اما در هر صورت، یک شکست تلخ و غم انگیز بدون برگزاری مسابقه در کارنامه تیم خلیج فارس قم ثبت شده است.

تیم خلیج فارس قم در اولین مسابقه خود در این رقابت‌ها در سالن شهدای بهزیستی قم توانسته بود تیم هیئت بسکتبال اسد آباد استان همدان را شکست دهد اما در دومین مسابقه در یک بازی نزدیک در قزوین، نتیجه را به تیم هیئت بسکتبال استان قزوین واگذار کرد و اکنون از ۳ بازی ۲ باخت و یک پیروزی و ۴ امتیاز در اختیار دارد.

مرحله گروهی مسابقات لیگ سطح دوم بسکتبال قهرمانی کشور در گروه‌های ۴ تیمی برگزار می‌شود و تیم خلیج فارس قم برای صعود، ۳ بازی دیگر فرصت دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com