کد خبر ۵۰۱۸۸ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳

میزبانی هیأت‌‌ فوتبال قم از پارسیان شهرقدس

تیم هیأت‌‌ فوتبال قم در بیست و یکمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تیم پارسیان شهر قدس پذیرایی می‌کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛بازی‌های هفته هشتم از دور برگشت مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه هفدهم آذر ماه در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و در یکی از دیدارهای حساس برای قمی‌های علاقمند به فوتسال، تیم هیأت‌‌ فوتبال قم در خانه پذیرای پارسیان شهر قدس خواهد بود.

نماینده فوتسال قم که از هم اکنون به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور سقوط کرده و نتایج بسیار ضعیفی را به دلیل نداشتن مدیریت صحیح و حامی مالی در فصل جاری لیگ برتر ایران کسب کرده، برای حفظ اعتبار و حیثیت خود برابر تیم پارسیان شهر قدس قرار می‌گیرد.

این بازی بین تیم‌های سیزدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ایران انجام می‌شود، در حالی که تیم پارسیان شهر قدس از 20 بازی قبل خود چهار برد، سه تساوی، 13 باخت، 36 گل زده، 71 گل خورده، تفاضل گل منفی 35 و 16 امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است.

اما تیم فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم که در این فصل مقابل حریفان تنها دو برد و دو تساوی کسب کرده و در 15 بازی این فصل به رقبای لیگ برتری باخته، با 32 گل زده،‌62 گل خورده و تفاضل گل منفی 30 بین 14 تیم حاضر در لیگ نوزدهم رتبه چهاردهم را در اختیار گرفته و علاقمندان به فوتسال در قم از این تیم قطع امید کرده‌اند.

بازی برگشت تیم‌های فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم و پارسیان شهر قدس از ساعت 16 روز جمعه هفدهم آذر ماه در حالی به میزبانی شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم هیأت‌‌ قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود که در نیم‌فصل نخست تیم پارسیان شهر قدس برابر هیأت‌‌ قم به برتری رسیده است و یکی از 15 باخت این فصل را در مسیر سقوط نماینده قم رقم زده است.

انتهای پیام /ح

پذیرایی هیأت‌‌ فوتبال قم از پارسیان شهر قدس / جنگ قعرنشین‌ها در قم
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com