کد خبر ۵۰۲۶۵ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان قم؛

اعزام 8هزار دانش آموز قمی تا پایان سال به اردوی راهیان نور

با همکاری آموزش و پرورش تا پایان سال ۸ هزار دانش‌آموز را به اردوی راهیان نور اعزام خواهیم کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛   سرهنگ ستار احمدوند،  مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان قم با اشاره به اعزام گروه‌های دانش‌آموزی راهیان نور اظهار داشت: هر ظرفیتی از دانش‌آموزان را که آموزش و پرورش بتواند ساماندهی کند، آماده میزبانی و پذیرایی در استان خوزستان، اردوگاه شهید زین‌الدین شهر اندیمشک و اردوگاه شهید حبیب‌اللهی شهر اهواز خواهیم بود.

وی افزود: دانش آموزان، سه شب و دو روز در منطقه حضور خواهند داشت، و در این ایام از یادمان‌های فتح المبین نخستین عملیات موفقیت‌آمیز بازدید کرده و در ادامه شهدای هویزه، شهید علم الهدی و هم‌رزمان ایشان را زیارت خواهند کرد، همچنین از نمایش رزمی فرهنگی و بصیرتی شهید حبیب اللهی اهواز که به نمایش گذاشته می‌شود دیدن خواهند کرد.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج استان قم تصریح کرد: دانش آموزان در روز دوم از یادمان شلمچه عملیات کربلای پنج بازدید کرده و بعدازظهر این روز از والفجر هشت اروندکنار بازدید خواهند کرد و همچنین دانش آموزان در روز چهارم، در اختیار مدیران آموزش و پرورش و مربیان برای بازگشت به استان قرار خواهند گرفت.

وی بابیان اینکه بعد از امتحانات دی‌ماه دانش آموزان امیدواریم بالغ‌بر شش هزار نفر زائر رابه اردوی راهیان نور اعزام کنیم، عنوان کرد: برآورد ما از اعزام دانش آموزان این است که بیش از 15 هزار نفر زائر را میزبانی کنیم.

احمدوند خاطرنشان کرد: تاکنون حدود شش هزار نفر در اعزام زائران به مناطق محقق، و همچنین تاکنون اعزام تعداد سه هزار نفر در تابستان و 2500 نفر در مهر و آبان ماه محقق شده است.

وی ادامه داد: بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان آذرماه، سه هزار نفر دختر و سه هزار نفر دانش‌آموز پسر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، و برآورد در سه ماه چهارم این است که بیش از 2 هزار نفر دانشجوی دیگر اعزام کنیم، بنابراین درمجموع با همکاری آموزش و پرورش 8 هزار نفر دانش‌آموز را تا پایان سال اعزام خواهیم کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com