کد خبر ۵۰۲۶۷ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
شهردار منطقه هشت قم:

سالیانه 12 میلیارد تومان در پردیسان درآمد داریم

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به اینکه سالیانه 10 تا 12 میلیارد تومان از منابع مختلف در پردیسان درآمد داریم، گفت: 60 میلیارد تومان بودجه شهرداری پردیسان در نظر گرفته شده که بخش قابل توجهی از این مبلغ از عوارض‌های سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل مستقیمی در نشست پیگیری مطالبات مردمی پردیسان که در مسجد امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، مطرح کرد: سال گذشته دو بوستان در پریسان داشتیم اما تا پایان سال جاری 20 بوستان مختلف در پردیسان خواهیم داشت و سال آینده نیز چهار پارک به مجموعه پارک‌های پردیسان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سالیانه 10 تا 12 میلیارد تومان از منابع مختلف در پردیسان درآمد داریم، اظهار کرد: 60 میلیارد تومان بودجه شهرداری پردیسان در نظر گرفته شده که بخش قابل توجهی از این مبلغ از عوارض‌های سطح شهر جمع‌آوری می‌شود و منابع دولتی در این بخش هیچ جایی ندارد.

شهردار منطقه هشت قم اضافه کرد: شهردار منطقه هشت قم از تاسیس مجموعه فرهنگی پردیسان با اعتبار چهار و نیم میلیارد تومانی یاد کرد و ادامه داد: ایجاد 97 هکتار فضای سبز در منطقه هشت در حال پیگیری است که با تحقق این برنامه می‌توانیم آمار سرانه فضای سبز پردیسان را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مجموعه خدمات شهری تدابیر لازم دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری تنها دستگاهی است که در پردیسان حضور دارد و همیشه برای مشارکت در رفع مشکلات این منطقه در صحنه عمل آماده است.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com