کد خبر ۵۰۲۷۶ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰

هفته شانزدهم لیگ فوتبال آزادگان؛ نيمكت لرزان برخى سرمربيان و تلاش شاگردان فكرى برای تکرار قهرمانی

رقابت های هفته شانزدهم لیگ دسته اول امروز با برگزاری 9 دیدار انجام می شود .  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از    خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت های هفته شانزدهم لیگ دسته اول امروز با برگزاری 9 دیدار انجام می شود .

ملوان _شهرداری ماهشهر

تیم فوتبال ملوان با 4 برد ،7 مساوی ،3 باخت ،16 گل زده و 14 گل خورده رده دهم رقابت های لیگ یک را کسب کرده است .

ملوانی ها تا به اینجای رقابت ها با کسب 19 امتیاز میزبان تیم شهرداری ماهشهر هستند .

شاگردان نادر دست نشان در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر به برد 3 امتیاز نیاز مبرم دارند چرا که نیمکت نادر دست نشان هم لرزان است و سرمربی ملوان اگر نتواند در این بازی خانگی امتیاز بگیرد با شرایط دشواری روبه رو خواهد شد.

در طرف مقابل مسئولان تیم شهرداری ماهشهر بعد از 4 باخت متوالی سرمربی تیم را تغییر و در نهایت علیرضا مرزبان را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کردند .

بازیکنان شهرداری ماهشهر تا به هفته پانزدهم رقابت ها 4 برد ،4 مساوی،7 باخت ،18 گل زده و 18 گل خورده را بدست آوزدند .

تیم شهرداری ماهشهر با کسب 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد وبدون شک مرزبان به دنبال این است تا در اولین حضورش در این تیم 3 امتیاز اول را کسب کند .

گل گهر سیرجان _برق جدید شیراز 

تیم فوتبال برق جدید شیراز با 7 برد ،5 مساوی ،3 باخت ،13 گل زده و 8 گل خورده را در کارنامه خود تا به اینجای رقابت ها به ثبت رسانده است.

برق جدید شیراز با 26 امتیاز تیم چهارم جدول در دیدار امروز میهمان تیم گل گهرسیرجان است.

بازیکنان تیم برق جدید شیراز هفته گذشته نیز در خانه خود مقابل آلومینیوم اراک شکست خورده تا به این ترتیب رده دوم جدول را از دست داده و به رده چهارم دست پیدا کنند .

تیم فوتبال گل گهرسیرجان با هدایت بگوویچ این روز ها با حاشیه های متعددی همراه است و این تیم تا به اینجای رقابت ها توانسته 5 برد ،6 مساوی،4 باخت،13 گل زده و 14 گل خورده را به ثمر برساند .

با کسب 21 امتیاز و رده نهم اما باز هم نیمکت وینگو بگوویچ هم در سیرجان خیلی محکم نیست و او در این فصل خوب نتیجه نگرفته است.

خونه به خونه_اکسین البرز 

تیم فوتبال خونه به خونه تا به اینجای رقابت ها 6 برد ،7 مساوی،2 باخت،16 گل زده و 8 گل خورده را در کارنامه ثبت کرده است .

خونه به خونه با کسب 25 امتیاز تیم پنجم جدول است که در دیدار امروز میزبان تیم ششم جدول اکسین البرز است. شاگردان نکونام در دیدار امروز کار راحتی مقابل تیم کرجی لیگ ندارند چرا که هر دو تیم 25 امتیازی هستند و فقط خط دفاع اکسین کمی ضعیف تر از خونه به خونه است.

تیم فوتبال اکسین البرز نیز تا به اینجای رقابت ها 7 برد ،4 مساوی،4 باخت،16 گل زده و 12 گل خورده را بدست آوده است و این تیم تا هفته پانزدهم رقابت ها توانسته با 25 امتیاز رده 6 جدول را از آن خود کند.

آلومنیوم اراک_مس کرمان 

تیم فوتبال آلومنیوم اراک با 4 برد ،6 مساوی،5 باخت ،13 گل زده و 16 گل خورده رده دوازدهم جدول را کسب کرده است .

بازیکنان تیم آلومنیوم اراک با 18 امتیاز کسب کرده در دیدار امروز به مصاف مس کرمان می روند .

بازیکنان تیم مس کرمان هم با 6 برد ،3 مساوی،6 باخت،18 گل زده و 14 گل خورده در میانه های جدول قرار دارد و این هفته به مصاف الومینیوم اراکی می رود که هفته گذشته شگفتی ساز شده است.

فجر سپاسی شیراز _نساجی مازندران 

تیم فوتبال نساجی مازندران با سه باخت متوالی در دیدار امروز میهمان تیم جنگنده و دونده فجرسپاسی است.

شاگردان مهدی پاشازاده در تلاش هستند تا نوار باخت های پیاپی خود را قطع کنند و البته کار راحتی در شیراز ندارند.

مدیران باشگاه نساجی حتی بازیکنان و کادرفنی را جریمه کرده اند و اگر چهارمین باخت راهم نساجی متحمل شود شاید مدیران این تیم تصمیم دیگری در مورد کادر فنی تیم بگیرند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با 8 برد ،2 مساوی،5 باخت،17 گل زده و 11 گل خورده رده سوم جدول را با 26 امتیاز به خود اختصاص داده اند .

در طرف مقابل تیم فجر سپاسی با 7 برد ،3 مساوی،5 باخت،14 گل زده ،12 گل خورده و کسب 24 امتیاز رده هفتم جدول رقابت های لیگ یک را کسب کرده است.

ماشین سازی تبریز _صبای قم 

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دیدار امروز با عباس آقایی سرمربی جدید که به تازگی جانشین رسول خطیبی شده به مصاف تیم بحران زده صبای قم می رود.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با کسب 4 برد ،5 مساوی،6 باخت،12 گل زده و 16 گل خورده تا به هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک موفق شدند تا خود را د رده سیزدهم جدول جای دهند .بازیکنان ماشین سازی همچنین 17 امتیاز را تا به اینجا درکارنامه خود ثبت کردند .

در طرف مقابل تیم صبای قم تا به اینجای رقابت ها توانسته 1 برد ،6 مساوی،8 باخت ،10 گل زده و 22 گل خورده را در کارنامه ثبت کند و با کسب 9 امتیاز رده هفدهم را به خود اختصاص دهد .

راه آهن _شهرداری تبریز 

تیم فوتبال راه آهن بدون برد تا به اینجای رقابت ها در دیدار امروز به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود .

بازیکنان تیم فوتبال راه آهن 3 مساوی،12 باخت ،3 گل زده و 21 گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند و این تیم قعر جدولی با 3 امتیاز کسب کرده در رده هیجدهم رقابت ها قرار دارد .

در طرف مقابل تیم شهرداری تبریز تا به اینجای رقابت های لیگ دسته یک 2 برد ،5 مساوی،8 باخت،9 گل زده و 18 گل خورده را کسب کردند و بدون شک شاگردان سیروس دین محمدی به دنبال کسب 3 امتیاز مقابل راه آهنی هاهستند.

 نفت مسجد سلیمان _بادران تهران

 تیم نفت مسجد سلیمان ،قهرمان نیم فصل در دیدار امروز میزبان بادران تهران تیم دوم جدول است.

شاگردان فکری اگر در دیدار امروز هم پیروز شوند در آن صورت گام بلندی برای دور برگشت برمی دارند و تا چند هفته دیگر صدرنشینی خود را در لیگ تضمین می کنند.

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تا به اینجای رقابت ها توانسته اند 11 برد ،3 مساوی،1 باخت،20 گل زده و 6 گل خورده را به ثبت برسانند .نفتی ها با 36 امتیاز رده اول رقابت ها را به خود اختصاص داده اند .

در طرف مقابل تیم فوتبال بادران هم تیم منسجم و جنگنده ای است و بدون شک حساس ترین بازی برای تیم های مدعی بالانشین جدول در مسجدسلیمان برگزار می شود.

تیم فوتبال بادران نیز تا به اینجای رقابت ها 8 برد ،5 مساوی،2 باخت،22 گل زده و 15 گل خورده را کسب و با 29 امتیاز یک پله پایی تر از شاگردان فکری در جدول قرار دارد .

ایران جوان بوشهر _مس رفسنجان 

تیم فوتبال ایران جوان بوشهر تا به اینجای رقابت ها 3 برد ،6 مساوی،6 باخت،15 گل زده و 20 گل خورده را در کارنامه ثبت کرده و این تیم برای اینکه به انتهای جدول سقوط نکند نیاز مبرمی به 3 امتیاز مقابل مس رفسنجان دارد .

بازیکنان ایران جوان بوشهر اکنون با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول رقابت ها قرار دارد .

در طرف مقابل تیم مس رفسنجان نیز تا هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک 4 برد ،6 مساوی،4باخت ،13 گل زده و 13 گل خورده را درکارنامه ثبت کرده اند و این تیم با 18 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

برنامه ‎هفته شانزدهم لیگ آزادگان:


یکشنبه 12 آذر 1396‏
ملوان بندرانزلی - شهرداری ماهشهر ساعت 14

گل‌گهر سیرجان - آینده‌سازان برق جدید شیراز‎ ‎ساعت 14

خونه به خونه مازندران - اکسین البرز ساعت 14

آلومینیوم اراک - مس کرمان ساعت 14

فجرسپاسی شیراز - نساجی مازندران ساعت 14

ایران‌جوان بوشهر - مس رفسنجان ساعت 14:30

ماشین‌سازی تبریز - صبای قم ساعت14

نفت مسجدسلیمان - بادران تهران ساعت 14:30

راه‌آهن تهران - شهرداری تبریز سعت 14

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com