کد خبر ۵۰۳۰۱ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹
معاون اداره کل بهزیستی استان قم:

11 پایگاه خدماتی در زمینه آسیب‌های اجتماعی در قم وجود دارد

مریم علیشیری معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قم در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: در حال حاضر 11 پایگاه خدمت‌رسانی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مردم استان قم خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مریم علیشیری ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،  با اشاره به اینکه باید بازدهی اجرای طرح‌های گذشته موردبررسی قرار گیرد، اظهار داشت: برای موفقیت در طرح‌های جدید باید طرح‌های اجرایی شده قبلی آنالیز و بررسی شوند و نقاط ضعف و قوت آن‌ها احصا شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قم افزود: باید اول بازده طرح‌های گذشته را آنالیز کرده و در مورد آن به جمع‌بندی برسیم بعد به دنبال اجرای طرح‌های جدید باشیم.

وی با اشاره به افزایش رشد آسیب‌های اجتماعی در کشور افزود: باید در کنار توجه به مسائل فرهنگی ،مداخله نیز برای حل معضلات اجتماعی پیشگیری نیز صورت پذیرد و هراندازه در بخش پیشگیری از معضلات اجتماعی کار انجام دهیم کم بوده و باید کارهای بیشتری در این زمینه صورت بپذیرد.

علیشیری با بیان این مطلب که بهزیستی استان قم به خاطر مواجه‌شدن با کمبود بودجه، فضا و امکانات کافی برای تشکیل پایگاه‌های حل بحران‌های اجتماعی و فرهنگی در شهر قم با مشکل روبروست، تأکید کرد: در پردیسان هم‌اکنون نیاز به چندین پایگاه متنوع داریم تا بتوانیم از پس حل مشکلات خانواده‌ها برآییم.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قم با اشاره به اینکه هم‌اکنون 11 پایگاه خدمات اجتماعی در قم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شد تعداد این پایگاه‌ها به 17 پایگاه برسد، اما به خاطر کمبود بودجه نهایتاً به یازده پایگاه تنزل پیداکرده است.

وی افزود: هم‌اکنون در تعامل با استانداری و سایر دستگاه‌ها در ارتباط بوده تا بتوانیم نهایت خدمت‌رسانی را به مردم انجام دهیم و هرچه بیش‌تر در جهت ارتقای سطح فرهنگی و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی مردم در استان قم تلاش کنیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com